• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : مدرکي در اثبات تقلب انتخاباتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 48 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + ميلاد مطهري 
    سلام
    اين آخرين پيام من است چون، جوابي را که بايستي با شما مي دادم رو خودتون دادين ، اين نحوه پاسخ "نشانه تعصب شماست".
    تورم رو شايد شما انکار نکنيد، اما احمدي نژاد کرد ...
    به اميد روشن شدن حقايق براي همه ...
    ممنون و خدانگهدار
    پاسخ

    سلام/ اعلام اينكه تورم از مقدار اعلام شده در جرايد كمتر است , انكار تورم نيست عزيز من !
    + ميلاد مطهري 
    سلام
    واقعا استدلالت در مورد تکذيب هاله نور همين بود؟ واقعا همين؟ حالا که اين استدلال نسبتا نا معقول رو در اين مورد آوردي بايستي 2 نکته رو گوشزد کرد:
    1- کليپ تصويري ديدار با آيت الله آملي موجوده، در اون ديدار در ابتدا اقاي احمدي نژاد موضوع رو به نقل از کس ديگه بيان مي کنه، اما ... اما برادر عزيز اون قسمتي که ميگه "خودمم اينو حس کردم" رو نشنيدي يا نخواستي بشنوي؟ اون قسمتي رو که آقاي احمدي نژاد (بدون نقل قول از کسي) گفتن "من خودم ديدم سران اونجا بيست و هفت هشت دقيقه مژه نزدند" و جالب اينجاست که ميگن "غلو نمي کنم"، اين قسمت رو هم نشنيديد يا نخواستيد بشنويد؟(لينکي از اين کليپ ندارم اما با جستجو در youtube که البته فيلتر شده ميشه پيداش کرد (با استفاده از فيلترشکن)).

    2- به فرض که حرف از کس ديگه اي نقل شده باشه، اما اگه آقاي احمدي نژاد واقعا خرافه پرست نبودن، اين موضوع رو همونجا مسکوت مي گذاشتن و حرفي نمي زدن، آيا تعريف اون در جاي ديگر نشان دهنده ي تاييد نيست؟ واقعا نيست؟
    برادر گرامي واقعا اگه مي خواهيد در مورد اتهاماتي که به آقاي احمدي نژاد وارده استدلالي در مورد رد اونها بياريد، بهتره طوري استدلال کنيد که شديدترين مخالف رو هم قانع کنه، اما با عرض پوزش اين استدلالات تنها طرفداران متعصب آقاي احمدي نژاد رو کمي راضي تر مي کنه تا با خودشون بگن: "اين قضيه هاله نورم که حل شد الحمدلله" !!!

    در مورد پاسخي که به بحث تورم دادي بايستي با نهايت تاسف بگم انتظار پاسخ بهتري رو داشتم بجاي مسخره بازي ... اين پاسخ نشون داد با شما بايستي با زباني حتي سطح پايين تر از مادر آقاي کروبي صحبت کرد، واقعا متاسفم ...

    اميدوارم اين رو هم مثل باقي بذاري و سانسور نکني ...
    (البته از اين بابت خوشحالم که بر خلاف رهبرت صداي مخالف رو حذف نمي کني)
    پاسخ

    سلام. درمورد هاله ي نور استدلالهاي متفاوتي شد . اين گزينش نشانه ي تعصب شماست. مگر ما منکر تورم شديم؟ اما پرس و جو از مردم درباره ي نرخ تورم آيا استدلال منطقي هست ؟
    + فرياد سبز 

    راي من کو ؟؟ راي من کجاست ؟

    + مردم 
    سلام
    در جواب اينکه گفتين چرا موسوي از اغتشاشها حمايت مي کنه؟ واقعا جاي تاسف داره که هنوز فرق بين مردم و اغتشاشگر رو نمي دونيد، آيا راهپيمايي ميليوني 25 خرداد که تو دهني محکمي به جشن 70 هزار نفري احمدي نژاد که از کليه امکانات دولت براي جمع کردن مردم استفاده کرد بود رو اغتشاشگران راه انداختن؟ لازم به تذکره که در دو روز اول بعد از انتخابات موسوي اصلا در صحنه نبود تا اينکه تحت فشار مردمي که خواستار باز پس گيري رايشون بودن وارد عرصه شد.
    اغتشاش گر يعني لباس شخصي قمه به دست، واقعا صحنه هايي که مربوط تخريب اموال عمومي توسط پليس و نيروهاي دولتي بود رو نديديد؟ يا نمي خواهيد ببينيد؟ ا
    لازم به تذکره که طبق اصل 27 قانون که رهبر مردم رو به پيروي از اون دعوت مي کنه اما خودش رو نه؟ اين اصل ميگه برگزاريه تجمعات بودن حمل سلاح و بدون اينکه مخل مباني اسلام نباشد آزاد است، پس چرا مجوز به موسوي داده نشد؟ اين يعني زير پا گذاشتن قانون توسط دولت !! کافي بود مجوز داده بشه تا ببينيد مردم فقط تهران نيست و تمام ايران تو اين حرکت شرکت مي کردن، اما دولت و شما که خوب مي دونيد در اين انتخابات چه کرديد از خيزش مردم مي ترسيد.

    از مشهد
    پاسخ

    موسوي روز راي گيري اعلام پيروزي كرد و نتيجه اي غير از اين را تقلب خواند! بعد با بيانيه هاي تند و بي پايه سعي در التهاب ملت كرد . آيا اين حمايت از اغتشاشات نيست ؟ آيا آن راهپيمايي بدون خشونت پايان گرفت ؟ در مورد پيام رهبري لينك زير را ببينيد تا ندانسته تهمت نزنيد : http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/7163/880323-Payam-Entekhabat1.pdf
    + حميدرضا 

    به عقايد مردم احترام بگذاريد. پوپوليسم هاي بي غيرت

    پاسخ

    چشم آقاي سمبل دموكراسي !
    + ميلاد مطهري 
    راستي شما که دم از عدالت علي مي زنيد، همين بي عدالتي محض را هم انکار مي کنيد؟ که من مخالف بايستي بيام تو وبلاگ شما نظرم رو بگم چون وبهاي موافق نظرم همگي به لطف آزادي نزديک به مطلق (به قول آقاي احمدي نژاد) فيلترن ؟!!!
    خداييش استدلالات رو در مورد دروغ گويي نود سياسي رو خودت هم باور کردي؟!!
    خداييش در مورد نرخ تورم بياين اين آمارارو بذارين کنار يه سري به کوچه و بازار بزنيد از مردم پرس و جو کنيد تا ببينيد در مورد تورم و گروني چي ميگن؟؟ تا متوجه شيد دروغ گو کيه؟ آخه انکار تا چه حد؟ چرا خودتون رو بخواب زديد؟ گروني اي که مردم با گوشت و پوست خودشون حس کردن رو با چند تا نمودار مي خواييد بپوشونيد؟
    انصافا استدالالات شما در مورد دروغ گو بودن موسوي نسبت به استدلالات نود سياسي در مورد دروغ گو بودن احمدي نژاد خيلي يا در واقع اصلا محکم نبود.

    چرا کليپ هاله نور رو نگذاشتيد؟ چون توجيهي واسش نداشتيد؟
    پاسخ

    استدلال شما در مورد تورم همون استدلال نن جون كروبي شد ! در مورد هاله ي نور : http://raja10.blogfa.com/post-62.aspx
    + اصغر 
    خيلي خنديديم عزيز
    فکر کنم ديشب تو آب نمک خوابيدي يا خيار شور زياد خوردي!!!
    برو يه نگاه بکن ببين دوستان عزيز محمود احمدي نژاد چطور مردم ميکشن.
    اين اتفاق مثل 15 خرداد سال 42 شده.
    از کاخ شاه تا بيت رهبري هيچ چيزي جا به جا نشده برادر
    با خودت رو راست نيستي با خدا چطور! با اون هم نمي خواي رو راست باشي.
    پاسخ

    حمايت موسوي از اغتشاشگران چطور قابل توجيه هست ؟ اين را كه جواب داديد سوال شما را جواب خواهم داد.
    + حمه 

    سلام

    ممنون كه يه بسيجي به فكر اين مردمه

    ولي داداش(البته من داداش بسيجي نميخوام)خر خودتي

    + ايمان 
    اين چهار سال هم با دروغ و تقلب يه كاريش كردين . بعدش چي ؟؟ فكر اينو نكردين كه ديگه به هيچ حيله اي نميشه مردم رو پاي صندوق راي كشوند ؟اين مسئله با سهميه بندي بنزين فرق ميكنه كه يا يك هفته درگيري تموم بشه و بره پي كارش ... و مكرو و مكرالله واله خير الماكرين ...... عزيز برادر
    پاسخ

    والله خيرالماكرين ... شمايي كه رو اسمت نميتوني صادق باشي لم تقولون ما لا تفعلون ... اين بار هم تابلو كردي جيغ جان.
    + جيغ 
    هر هر هر خنديدم ..
    + فريد 
    برادر لطفا چشمت رو باز کنو دور و ورت رو ببين.
    ميگي تقلب نيست و مدرکي در دست نيست؟؟
    ما انسانيم و اگه باعث بشيم که يکي احساس راحتي کنه و دروغ بگه اون وقت ما قيامت جز افراد فاسق و احمق خواهيم بود و جايمان کمتر از طبقه هفتم جهنم لابلاي آتش نيست.

    اينم مدرک..

    اگه واقا مي خواي تقلب رو ببيني 20 دقيقه وقت بزار و اين رو دانلود کن .. تاآشکارا تماشا کني چ

    http://www.4shared.com/file/113723528/718a4a3d/taghalob_entekhabati.html?s=1

    پاسخ

    دستت درد نکنه ! واقعا خود شما همچين فيلمي را معتبر ميدونيد ؟!
    سلام برادر من تازه يه وبلاگ زدم و اولين بارمه وبلاگ مينويسم لطف کن بيا اونجا مطلب رو بخون و با نظرات راهنماييم کن.
    www.hajhemmat-27.blogfa.com
    + الف دال 
    ديديد برادر عزيزمون هم بالاخره به تقلب پي بردند و به جمع خس و خاشاك پيوستند.البته مي گن تلوبزيون آقاي ضرغامي ببخشيد منظورم رسانه ملي بود گفته منظور از خس و خاشاك ملت ايران نبوده.ضرغام تي وي اضافه كرده خس و خاشاك اين آقاي برادر و آن چند ملي پوش و آن صد و نود و اندي طنز نويس و آن عده قليلي كه وسط خيابون بودند و آن چند نفر انگشت شماريند كه شبها با بلند گو الله و اكبر مي گن كه من خودم با چشم خودم ديدم كه بسياري از اونها نوار ظبط شده بود هستش. از اين به بعد هم كسي حق خريد روزنامه سياسي مخصوصا روزنامه هايي كه به اغتشاش دامن مي زنند نداره .بشينيد روزنامه ايران و كيهان بخونيد.طرف تلويزيونهاي بيگانه هم اگه بريد چشاتونو از حدقه در مياريم.تلويزيون آقاي ضرغامي هست مي تونيد استفاده كنيد.ضمنا اميدوارم آقاي رفسنجاني راه آيت الله خزعلي رو پيش بگيره و از فرزنداش اعلام برائت كنه .اينم قبل از اينكه تلويزيونهاي بيگانه دست به تحريف بزنن اعلام كنم يه واحد مركزي خبر گزارش داده يه سري اراذل اوباش بعد از عمل عجيب غريب راي دادن به يه نامزد خاص نيمه شب داخل خوابگاه خودشون ريختن و تا مي خوردن خودشونو زدن.ضمنا ممنون مي شم كه در اختيار عموم قرار بدي تا استفاده كنن و به راه راست هدايت بشن به حق 5 تن.پارتي بازي نداريم.
    + الف دال 

    ديديد برادر عزيزمون هم بالاخره به تقلب پي بردند و به جمع خس و خاشاك پيوستند.البته مي گن تلوبزيون آقاي ضرغامي ببخشيد منظورم رسانه ملي بود گفته منظور از خس و خاشاك ملت ايران نبوده.ضرغام تي وي اضافه كرده خس و خاشاك اين آقاي برادر و آن چند ملي پوش و آن صد و نود و اندي طنز نويس و آن عده قليلي كه وسط خيابون بودند و آن چند نفر انگشت شماريند كه شبها با بلند گو الله و اكبر مي گن كه من خودم با چشم خودم ديدم كه بسياري از اونها نوار ظبط شده بود هستش. از اين به بعد هم كسي حق خريد روزنامه سياسي مخصوصا روزنامه هايي كه به اغتشاش دامن مي زنند نداره .بشينيد روزنامه ايران و كيهان بخونيد.طرف تلويزيونهاي بيگانه هم اگه بريد چشاتونو از حدقه در مياريم.تلويزيون آقاي ضرغامي هست مي تونيد استفاده كنيد.ضمنا اميدوارم آقاي رفسنجاني راه آيت الله خزعلي رو ژيش بگيره و از فرزنداش اعلام برائت كنه .اينم قبل از اينكه تلويزيونهاي بيگانه دست به تحريف بزنن اعلام كنم يه واحد مركزي خبر گزارش داده يه سري اراذل اوباش بعد از عمل عجيب غريب راي دادن به يه نامزد خاص نيمه شب داخل خوابگاه خودشون ريختن و تا مي خوردن خودشونو زدن.

    + علي 
    درضمن اون لبيك يا خامنه اي كه بر سردر وبلاگت زدي بد جوري به دلم نسشت.
     <      1   2   3   4      >