• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : راه امام خميني پاينده باد / رهبر ما خامنه اي زنده باد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 34 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + ...... 

    دست خدا بر سر ما

    خامنه اي رهبر ما
    آفرين كه با شجاعت جواب اينا رو ميدي!

    + افشين 
    بگذاريداين نفت تموم بشه,تاببيني ديگه اينجانه انقلابي رخ ميده ونه امامي ظهورمي كنه ماهم بت خودمونوميپرستيم{ولايت}هيشكي نميپرسه خرت به چند.
    + افشين 
    سلطان محمود غزنوي ونادرشاه هروقت خزانه خالي ميشدبيادبسط اسلام درهندمي افتادندومعبدسومنات رابه تاراج مي بردندوخميني اين ابرمردتاريخ{هند}انتقام سختي ازايرانيان گرفت.
    ببخشيدسروصداكردم خواب هاي خوش ولايي ببينيد.
    + سعيد 
    به ما سر بزن چون خيلي ميخوامت
    + سعيد 
    به مالينك شدي به ما لينك بده
    پاسخ

    پس كو لينكت!
    + ناشناس 
    اگر منظورتان از تفکر اسلامي است در همين ايران انقدر در مقابلش ايساده اند که شما فرض کن حالا در دنيا اينگونه شود روزي نخواهد بود که در جهان شورش نباشد. بنابراين فکر اينکه بدون دخالت خدا بتوانيد حکومت اسلامي را در جهان گسترش دهيد فراموش کنيد
    در ضمن يک حديث از امام صادق يا امام زين العابدين مي خواندم که مي گفت قبل از نائب ما هر پرچمي به اسم اسلام بلند شود به زمين خواهد خورد(به اين حديث حديث درايه مي گويند)
    + ناشناس 
    دوست من خدا هيچوقت در زمين دخالت نمي کنه يعني اگر شما اسلامگرا ها مقاومت نکنيد حتما کشور به دست سکولارها خواهد افتاد و کمک غيبي نخواهد رسيد
    از نظر جامعه شناسي مردم ايراندرحال گزارند يعني ايران دارد با سرعت سرسام اوري به سمت مدرنيسم مي رود که البته جمهوري اسلامي به شدتدر مقابل اين گزار از خودش مقاومت نشان مي دهد با توجه به اينکه هنوز اين زار کامل نشده و شما هم به خوبي مقاوت مي کنيد جمهوري اسلامي به زودي سقوط نخواهد کرد ولي هيچ جامعه شناسي نيست که بر اين موضوع سحه نگزارد که حکومتي در ايران دوام خواهد داشت که هم پاسخ سکولار ها را بدهد و هم پاسخ اسلامگراها درنگاه اول شايد عجيب باشد ولي شدني است فقط کمي فکر نياز دارد
    پاسخ

    احسنت مشكل اينجاست. مشكل در نوع نگاهه . به نظر ما تلقي مدرن رو به زواله و تنها تفكري كه براي مديريت جهان ميتونه حرف داشته باشه تفكر اسلاميه. دقيقا همين نگاهي كه شما به اسلام داريد ما به مدرنيته داريم. من نميدونم شما نظر كدوم جامعه شناس را مطرح ميكنيد كه افول و يا شكست ليبرال دموكراسي رو نميبينه. اساسا مقابله ي غرب با ايران به خاطر خفه كردن صداي تفكر اسلامي هست. به قول حضرت امام ما در صدديم كه پرچم اسلام را در تمامي قلل مرتفع جهان به اهتزاز درآوريم.
    + ناشناس 
    در ضمن اصلا مخابراتي هم نمي گفت تابلو بود. نگفتيد چرا 45 دقيقه اول 45000 پيامک در ثانيه و در ادامه 1000 پيامک در ثانيه دليل خوبي نيست.
    در ضمن ديدي افشاگري هاي دادکان باعث شد برنامه 3 ساعته 2 ساعته تمام شود
    پاسخ

    راستش من اصلا برنامه ي نود رو نميبينم! چون علاقه اي به فوتبال ندارم و فوتبال را در راستاي به انحطاط كشيدن بشر ميدونم. فوتبال چيه كه افشاگري داشته باشه عزيز من! اگر منظورت علي آبادي هست كه خود رئيس جمهور عملكردش را در بخش فوتبال خوب ارزيابي نكرد.
    + ناسناس 
    راهپيمايي چهارشنبه از خيابان ازادي نرسيده به ميدان ازادي تا روي پل کالچ بود (نگو نه که بنده خود انجا امدم وديدم)فکر نکنم به راهپيمايي 3 مليوني سبزها که از امام حسين تا انور ميدان ازادي بود برسد. يعني فقط در ميدان ازادي به اندازه جمعيت خيابان ازادي تا انقلاب شما ادم بود.
    در ضمن 3 مليون جمعيت را شهردار تهران به مجلس گزارش کردند و قطعي است. و تازه خيليهاي ديگر از اطرافيانمون نتوانستند خود را به راهپيمايي برسانند
    پاسخ

    الان چند نفرين؟! از ريزشي ها چه خبر؟! راستي راهپيمايي حماسي چهارشنبه علاوه بر تهران در تمام شهرستان ها بود! از عظمت اين راهپيمايي همين بس که آقايون دوباره به فکر وحدت افتادند!
    + اسفنديار 
    من مي خواهم يک چيز را بگويم و کاري هم به درستي يا نادرستي افکارتان ندارم فقط اين سوال را جواب بدهيد ايا قبول داريد مخالفان فکري شما بيشتر از موافقان فکري شما هستند و اصلا هم حق بودن هيچ کدام را نمي خواهيم مورد بررسي قرار دهيم بنده خودم به اقاي موسوي راي دادم ولي تمام اطرافيان بنده به اقاي احمدي نژاد راي دادند ولي هيچ کدام از انها نه عاشق ولايت و حرفهاي ديگر هستند يعني استدلالهاي مختلفي از افزايش حقوقشان تا حرفهاي ايشان به اقاي رفسنجاني وغيره دارند مثلا پدر بزرگ بنده با نظام مخالف است ولي امد وبه احمدي نژاد راي داد استدلالش هم اين بود که راي به احمدي نژاد باعث جنگ قدرت بين او و هاشمي مي شود و نظام خود به خود از هم مي پاشد. تقريبا به جز يک نفر بقيه افراد فاميلمان که به احمدي نژاد راي دادند هيچ ونه تناسب فکري با شما ندارند و از نظام ولايت فقيه هم خوششان نمي ايد با همه اين تفاسير اين سوال بنده را بدون تعصب جواب بده همفکران شما بيشترند يا مخالفان بدون توجه به اينکه کدام حق هستد


    پاسخ

    راهپيمايي چهار شنبه را نديدي؟ آيا براي اثبات كافي نبود؟
    + نوكر آقا 

    عشق يعني نور ولايت منجلي

    عشق يعني رهبرم سيد علي

    نوكر بي مقدار آقا

    التماس دعا( ياعلي)

    سلام

    از اين جمله وبلاگت خيلي خوشم اومد:

    از غربت ولايت فقيه همين بس که با سرچ -ولايت فقيه- به وبلاگ من ميرسين!

    واقعا هم همين طوره!

    به ياري خداوند و تا زماني كه رهبري با درايت و خدايي و دلير و ... داريم اين اقليت پوچ هيچ غلطي نميتوانند بكنند(پشتيبان ولايت فقيه باشد تا به اين مملكت آسيبي نرسد)

    وبلاگ وزينتون رو لينك كردم. اگه ممكنه شما هم يه سر به ما بزنيد و اگه خوشتون اومد لينك نماييد.

    منتظر نظرات سازنده شما هستم

    يا حق

    + يحيي 

    از درجات و كمالات و دايره شعور و هاي ديتكشن حضرت عالي چماقدار الكترونيكي متعجب شدم! اما بعد.

    در رابطه با ادعا هاي فرح انگيز جنابعالي دال بر قرار گيري در دايره اكثريت نيازي به بحث و خطابه نيست. اقليت بي آبرو زياده خواه خونريز بي بته و هوشمندي هستند كه ملت ايران همواره در دل نفرينتان كرده اند و ميكنند و به حول و قوه الهي كوس فروپاشي شان با صداي بلند نواختن آغاز كرده انشاله. اما بگذار از احوالت بر خودت بگوبم. بر اساس چارت سازماني تشكيلات اقتدار گري بي آبرو عده اي سرند شده بي بنيه با تكيه بر آميزه هاي جهت داده شده مذهبي، گردشان جمع آوري شده اند و با مديريت دقيق بر نحوه و زمانبندي پمپاژ اطلاعات اخبار و در نقش سياهي لشكر مشروعيت ساز چنان عاشق هسته مركزي اش گشته اند كه گويي رستگاري و آرامش خود را در رهسپار شدن در مسير متعفنشان ميپندارند. اينان اساسا تعفني احساس نميكنند. چون به زمان و به مكان حساب شده مشمول آپ ديت قرار گرفته اند. دقيقا به روش نيرو هاي نازي يا ساير عزيزان كمونيست! و به جهت بسيج كردن نيرو در هنگام خروش و شورش و جنگ بكار ميروند. حال كه قصه هاي بلاگت را ميخوانم ميبينم تو واقعا فابريك در اومدي. خوش خبري. ارتقاء و ترفيع هم در بين سياهي لشكران كمي هوشمند تر ميسر و بر مسير حلزوني است به سمت مركز هسته . اصولا صحبت كردن با سياهي لشكر شغال صفت بي معنيست. چون اساسا گندي حس نميكند كه همه جا را آكنده از عطر مشك حس ميكند و از گند نيرو ميگيرند! چه بگويم با تو رهسپار باش به سمت مركز حلزون و در حد بي نهايت ذوب در دامان ضحاك خونريز بي آبرو شو تا دنيا و آخرتت را به دماغ گرفته ات ببازي و چه هنرمندانه اسباب دست واقع شده ايد.

    پاسخ

    اگر كسي بينگارد كه جدايي دين از سياست تفكري است خاص اين عصر ، در اشتباه است. بيايد و ببيند كه اينجا نيز، نيم قرني پس از حجه الوداع ، همان انگار باطل حاكم است . حكام جور را در همه طول تاريخ چاره اي نيست جز آنكه داعيه دار اين انديشه باشند، اگر نه ، مردم فطرتاً پيشوايان دين را به حكومت مي پذيرند و حق هم همين است . اما در اينجا نكته ظريف ديگري نيز هست. ظاهرِ دين ، منفكّ ازحقيقت آن ،هرگز ابا ندارد كه با كفر و شرك نيز جمع شود و اصلاً وقتي كه دين از باطن خويش جدا شود، لاجرم به راهي اينچنين خواهد رفت . عجبا ! ظاهر ، گواه صادق باطن است، اما ببين كه درميانه اين نسبتها چگونه حقيقت گم مي شود! و در اين گمگشتگي و حيرت زدگي نيز سري است كه اهل سر مي دانند و لاغير. عجبا ! شمس را ببين كه در آيينه نظر كرده است و اين آيينه است كه انا الشمس مي كند. واي بر شما اي شوربختان ! اين واي ازلقمه هاي گلوگير دهر! دهر هرگز بر مراد سفلگان نمي چرخد . اين مكر ليل و نهار است كه ما را مي فريبد تا در دهر طمع بنديم... امر در دست آن جليل است كه جز مشيّت مطلقه ي او، اراده اي در جهان نيست....
    + يحيي 

    اين هم حسن ختامش-

    آقاي خامنه اي!

    مي دانم عاشق ادبيات هستيد، دلم مي خواهد مي دانستيد که همچون استالين که تمام کتابخانه هاي دنيا نفريني بزرگ عليه او را در قفسه ها جا داده، شما نيز جايي بهتر از اين در تاريخ ادب و فرهنگ نداريد. و از همه بدتر، مطمئنم که عزيزترين نورچشمي هايتان تلخ ترين شعرها را براي شما خواهند سرود، چرا که شما هم مردم را در رذالت و دنائت و سختي گذاشتيد و هم آنان را وادار به دروغ مي کنيد.

    آقاي محترم! ما چاره اي نداريم، يا شما بايد گوشه اي بنشينيد و يا ما بايد تمام زندگي مان را از دست بدهيم. تصديق مي کنيد که هفتاد ميليون بيشتر از يک نفر است. کاش قبل از اينکه ملت و تاريخ شما را به لجن بکشد، تشريف تان را مي برديد.

    پاسخ

    كاش حداقل به همون دموكراسي كه خودتان گفتيد پايبند بوديد! راستي منظورتون از هفتاد ميليون همون چندتا دانشجوي افراطي تو دانشگاه بود؟!آقاي كاك رئوف! بهتره اول يه كم جسارت داشته باشين تا مثل مردبا يك اسم نظر بدي!
    + كاك رئوف 
    هه! نميدونستم مردها هم پريود ميشن. البته تو بايد پريود مغزي باشي. حالا از هر كجا پريودي مهم نيست. مهم اينه كه اوضات خعلي خرابه. شاد باشي پهلوون.
    پاسخ

    ادب مرد به از دولت اوست...
       1   2   3      >