• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : نقش مردم در حکومت اسلامى
  • نظرات : 0 خصوصي ، 42 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + ناشناس 
    در بخش نظرات اين وبلاگ به ماسونر بودن هاشمي و خاتمي اشاره شده است
    + ناشناس 
    http://sohrabestann.blogspot.com/2009/10/blog-post_06.html
    + ناشناس 
    http://www.shahbazi.org/pages/Freemasonry_Sassoons4.htm
    + ناشناس 

    روزنامه اعتماد ملي مقاله ‌اي از منتجب نيا پيرامون مطالب مطرح شده از سوي احمدي نژاد را منتشر و از جمله اشاره کرد:

    “در سال اول رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد، با دو واسطه نقل شد که ايشان در سفر استاني به سيستان و بلوچستان و در پاسخ به اعتراض يکي از معاونين که اعتبارات کشور محدود است و چرا اين همه وعده‌هاي ده‌ها ميليارد توماني به هر شهر داده مي‌شود، گفته ‌است: «نگران نباشيد دو سال ديگر (منظور سال 2012) امام زمان (عج) ظهور مي‌کند و همه مشکلات را حل مي‌کند.»

    نماينده‌اي از شوراي اسلامي، نقل مي‌کرد روزي در ملاقات رئيس‌جمهور با مقام معظم رهبري ايشان نسبت به اظهاراتش و وعده ظهور حضرت در دو سال ديگر مورد اعتراض شديد رهبري واقع شد و در جواب گفت: «کساني که با ايشان در تماس هستند، گفته‌اند» و پس از خروج از دفتر رهبري، اظهار کرده ‌است: «ايشان تصور مي‌کند من رئيس ‌جمهور او هستم، من رئيس‌جمهور امام زمان (عج) مي‌باشم.”

    احمدي نژاد اين ادعا را در يک ديدار با حسن خميني فرزند احمد خميني تکرار کرد و گفت امام زمان دو سال ديگر (2012) ظهور خواهد کرد.

    پاسخ

    احمدي نژاد اين سخنان منتجب نيا را تكذيب كرده است. اعتماد ملي سند درستي نيست.
    + ناشناس 
    يک مرد ديگه که خيلي نظرم را جلب کرد و اين است که با توجه به اثبات شدن نفوذي بودن سعيد امامي از طرف موساد چرا او اولين بار انکار هولوکاست را مطرح کرد يعني صهيونيستها به او دستور داده بودند اين کار را بکند حال با توجه به لو رفتن سعيد امامي و اينکه او از موساد دستور گرفت تا انکار هولوکاست را مطرح کند چرا احمدي نژاد هنوز به اين موضوع ادامه مي دهد و به صهيونيستها خدمت مي کند
    + ناشناس 
    ر ثاني نکته ي مهم تر اينکه الان مهمترين دشمن احمدي نژاد آمريکا و اسرائيل هست و اگر اين ارتباط وجود داشت اين همه هجمه عليه او انجام نميگرفت
    دقيقا زدي تو هدف اگر متن رو با دقت مي خوندي توش گفته که همه اعضاي انجمن يهود مخفي ضد صهيونيست هستند و غربيان بسيار به انها مي تازند با دقت بيشتر در متن گفته اولين باري که نام اصلي احمدي نژاد لو رفت مناشه امير سردبير سايت وزارت امور خارجه اسراييل به شدت به اين موضوع واکنش نشان داد و ان را دروغي خواند سوال اينجاست وقتي خود احمدي نژاد هست چرا وزارت امور خارجه اسراييل به اين سرعت به ان واکنش نشان داد.
    در مورد حمايت رهبري از ايشان : مي گويم شايد خود رهبري خبر نداشته باشند مگر اقرار نکردي که اين انجمن در ايران نفوذ کرده خوب اگه رهبري از همه چيز خبر داشت که اعضاي اين انجمن را در ايران شناسايي مي کرد.
    غير قابل انکار ترين سند اين متن رابطه صميمي احمدي نژاد با دانيال قوامي(سعيد اسلامي) ماسون نفوذي بود که حتي در شکايت از روزنامه سلام از اولين شاکيان اين روزنامه احمدي نژاد بود دوست دارم در مورد اين موضوع يکم فکر کني
    دست اخر دوستم دقت کن اين انجمن بش از 400 سال فعاليت دارد نفوذ با چهره اوصولگرايي راحتتر است.
    ببين انها براي نظم نوين جهاني هيتلر را به المان نفوذ داده تا اتش جنگ را با المان بگشايند و موسيليني را در ايتالياو حالا احمدي نژاد را دايران نفوذ داده اند تا افکار عموميشان را براي حمله به ايران اماده کنند کمي فکر کن شايد حرفهاي اين متن درست باشد.
    پاسخ

    گفتم زياد اطلاعات ندارم . و قبول كردنش برام سخته اما پيش رو ترين مساله شركت آقاي خاتمي و هاشمي در جلسات ساليانه ي آنهاست. به جامعيت اطلاعاتي رهبري هم شك ندارم. چطور من و شما در اين موضوعات بحث ميكنيم ولي رهبر اطلاعي نداره!

    مي خواهيم مرهمي براي تسکين دل رهبرمان باشيم .


    سلام به شما دوست عزيزم ،
    خسته نباشيد .

    منتظر تبادل لينک هستم . به من سر بزن .

    سلام،

    خوبي؟

    يه وقت يه سري به وبلاگ ما نزني‌ها!!!

    با سلام
    ممنونم
    جاي آنتي بي بي سي در بين لينكهايتان خاليست

    با سلام

    قصد داريم با جمع آوري آدرس وبلاگها و سايتهاي مخالف فتنه، بزرگترين دايرة المعارف جنبش مردمي عاشوراييان را در فضاي سايبر ارائه دهيم. وبلاگ شما نيز يکي از اين سايتها مي باشد که در ليست اين دايرة المعارف ثبت شد.

    با لينک کردن صفحه دايرة المعارف و همچنين معرفي سايتها و وبلاگهاي برتر در اين زمينه ما را ياري دهيد.

    آدرس دايرة المعارف:

    http://sar-ab.blogfa.com/post-92.aspx

    ضمنا درج وبلاگ شما در ليست مذکور باعث افزايش بازديد وبالا رفتن ارزش پيج رنک بلاگتان مي شود.

    با تشکر فراوان

    + ناشناس 
    http://www.baaykot.com/2010/01/blog-post_10.html#more

    نظرت چيست
    پاسخ

    شخص معلوم الحال كه ارزش نظر دادن نداره!
    + خديجه 

    لطفا به اين سايت برويد و در نظرسنجي رهبران به آيت الله خامنه اي راي بدهيد. www.whopopular.com الان ايشون در ايران در رتبه دوم و بعد از موسوي قرار دارن.براي دوستان بفرستيد.هر يك ساعت مي توانيد يک بار ديگر راي بدهيد.

    + سينا 
    http://www.whopopular.com/

    به اين سايت برو و به سيد علي يا احمدي نژاد راي بده
    به دوستات هم بگو
    سبز لجني روش زياد شده
    + يه ايروني بي ادعا 
    ديگه بيش از اين سرتون رو درد نمي آرم. خيلي حرف زدم. البته بازم مطلب دارم که بعداً مي نويسم. فعلاً بايد برم براي امتحانم درس بخونم. تا اونوقت سخت نگيريد و با هم مهربون باشيد و نذاريد سياست بازهاي بي دين و ايمون (از هر طرف که ميخواد باشن) ازتون سوء استفاده کنن. به حرف همه گوش بدين اما دنبال هيچکدوم نيفتين و خودتون فداي هيچکس جز حق نکنين. هميشه دنبال حق باشيد. مي خواد به رنگ پرچم ايران باشه، ميخواد سبز يا ... بالاخره يه روز هم? اين فتنه ها ميخوابه و روسياهيش به اونايي که بيخودي مردمو به کشتن دادن ميمونه. پس کمي محتاطانه تر موضعگيري کنين تا حق مشخص بشه. اگر هم که حق براي شما مشخصه، ما رو هم قانع کنين و به راهتون ادامه بدين. بالاخره اون دنيا حسابو کتابي هست. قربون هم? شما. خداحافظ تا روزي ديگر.
     <      1   2   3      >