سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما سران فتنه را تحسین می کنیم! - با ولایت
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]

بر خودم لازم دیدم که هر چند کوتاه برای محکومیت حوادث 25 بهمن وبلاگم را بروز کنم. بدلیل کمی وقت، بیانیه ای که برای محکومیت تحرکات حرامیان در 25 بهمن نوشتم را اینجا هم می زارم. این بیانیه در تجمع دانشجوئی علیه سران فتنه توزیع گردید.

براستی ما برای چه چیزی در اینجا جمع شده ایم؟ آیا جز بر این است که دوباره افتضاح امنیتی دیگری رخ داده است و کسانی که بلاشک مهره ی بی ارزش و سوخته ی آمریکا و انگلیس هستند در اقدامی کاملا هوشمندانه سعی در وارد ساختن ضربه ای دیگر به نقش تعیین کننده ی جهانی ایران اسلامی داشته اند؟

ما سران فتنه را تحسین می کنیم! بله ما سران فتنه را تحسین می کنیم که راه ضربه زدن به نظامی را پیدا کردند که در 3 روز قبلش در همین 22 بهمن، با بیش از 50 میلیون امضا، اقتدار و ثبات خود را به رخ جهانیان کشید.

بیائید برای یک بار هم که شده از خواب خرگوشی مان بیدار شویم. برادران و خواهران! فتنه تمام نشده است؛ اصلا آیا فتنه تمام شدنی است؟

مسئولین کشور کی باید پاسخگو باشند؟
صدا و سیما با آن همه هزینه ای که بر  بیت المال مسلمین تححمیل می کند چرا نمی تواند جمعیت 50 میلیونی 22 بهمن را بر جمعیت 300 -400 نفری عده ای منافق بچرباند؟ وقتی چند گوشی موبایل چنان بار تبلیغاتی را رقم می زنند که صدا و سیمای ما با آن همه دستگاه های مدعی قادر نیست بیافریند و لا حول ولا قوه الا بالله...

مسئولین کشور کی باید پاسخگو باشند؟
این همه همایش جنگ نرم و بصیرت و فلان و بهمان... کو نتیجه اش؟! این پول ها خرج چه می شود؟ گزارش کار؟ آیا خون این همه شهید سال 88 دامان شما را نمی گیرد؟ باز هم باید در 25 بهمن دو شهید دیگر را غریبانه از دست بدهیم. و مانند شهدای سال 88 حتی اجازه ی برگزاری یادواره و بزرگداشت برای آن ها را نداشته باشیم. آیا این خیانت نیست که در لوای زیبای جنگ نرم ما را از مقابله با منافقین بازدارید؟ مگر خط امام ما جز این بود که حتی اگر با مبارزه ی قهرآمیز هم که شده از باجخواهی و مصونیت کارگزاران آمریکائی جلوگیری می کنیم؟ آیا نیروی مردمی هم نباید با مشتی اغتشاشگر جیره خوار به مقابله برخیزد؟ تا الآن که کار دست شما بود چه کردید؟

مسئولین کشور کی باید پاسخگو باشند؟
نیروی انتظامی و اطلاعات در این کشور چه می کنند؟ آیا شاخ گاوی بزرگتر از این باید رویت شود که هم اصل نظام را نشانه رود و هم موقعیت جهانی ما را به مخاطره بیندازد تا آقایان احساس تکلیف کنند؟ شاید نیروی انتظامی زورش فقط به بچه بسیجی می رسد؛ زیرا تنها خطر برای امنیت آقایان مائیم. زیرا تنها مائیم که از آن ها مطالبه داریم.

مسئولین کشور کی باید پاسخگو باشند؟
قوه قضائیه تا وقتی عدالت را فدای مصلحت البته نه مصلحت نظام بلکه مصلحت نظام می کند اوضاع همین است. این چه مصلحت نظامی ست که در آن انواع مفسدین سیاسی و اقتصادی حاشیه ی امنیت دارند و دلسوزان نظام نیز به شگردهای گوناگون خانه نشین شده اند؟

در هر حال... ما اجازه نخواهیم داد تا در مورد بصیرت هم برای ما تفسیر به رای کنند. و به این حیله بخواهند خون به دل مولای غریب ما کنند.

قطب اصلی فتنه انگلیس است که مع الاسف اکثرا مورد غفلت قرار می گیرد. ما داغ دلمان را به کجا ببریم که طرح کم کردن رابطه با انگلیس در مجلس به حاشیه رانده می شود ولی در همین مجلس علیه سران دست چندم فتنه شعار می دهند! ما هم گوشمان دراز است!

این تجمعات تا از آن راهکار اجرائی خارج نشود جوابگوی خون شهیدان مظلوم فتنه نمی شوند. ما از امام عشقمان آموخته ایم که غیر از خدا کسی نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم. و انشاالله این اندوه قلبی مان را با انتقامی در خور شان حزب الله التیام خواهیم بخشید. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.



 
نویسنده: مهدی حامدی |  جمعه 89 بهمن 29  ساعت 6:25 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]