سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ما را برای اقدام آفریده است - با ولایت
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]

نیروی انتظامی، حامی فتنه
چقدر ساده ایم..
ساده ایم که فکر می کنیم می توانیم با آرامش از آرمان هایمان دفاع کنیم. همان روزهایی که نیروی انتظامی به بهانه ی مقابله با فتنه گران در خیابان های تهران، بچه های بسیج را به باد کتک می گرفت باید می فهمیدیم که کار ما با آن ها جداست. اسم شهدای فتنه در لیست بنیاد شهید می رود اما برگزاری یک یادواره ساده هم برای شهدای مظلوم و گمنام بسیج ممنوع می شود. کار به جائی رسیده است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی حامی شیعه کش های حرامزاده آل سعود می شود. بجای اینکه بیایند و برای فشار گذاشتن بر عربستان، حج را تحریم کنند، از شعار دادن علیه عربستان هم می ترسند و به فکر روابط دیپلملتیک افتاده اند!
ساده ایم که فکر می کنیم تمام مسئولین جمهوری اسلامی نماد اسلامند! ساده ایم که فکر می کنیم اگر پشتیبان اسلام و انقلابیم باید همه ی معضلات جمهوری اسلامی را تحمل کنیم و با هر ساز ناکوکش برقصیم.
ساده ایم که فکر می کنیم فقط کارت بسیج نماد بسیجی است.. بسیج یک تفکر است و در هر زمان و هر مکان که نیاز به اقدام احساس کند وارد خواهد شد. خداوند ما را برای اقدام آفریده است. ما فرمانده ای جز سید علی خامنه ای نمی شناسیم و با هر کسی که چشم چپ به فرمانده مان و آرمان هایش داشته باشد برخورد خواهیم کرد؛ حتی اگر مسئولین ارشد نظام باشند. ما به قائم مقام رهبری هم باج ندادیم؛ رئیس جمهور و نیروی انتظامی که جای خود دارد.
چقدر مظلومیم که برای دفاع از مظلوم، حتی در ایران اسلامی هم باید متحمل هزینه شویم. ما نیروهای مفت و مجانی مورد نظر آقایان نیستیم. ما پرداختی های اسلامیم برای جهان شمول شدن آن. ما سربازان حضرت زهرا(س) هستیم. ما مخالفان و بدخواهان ولی زمانمان را رسوا خواهیم کرد حتی اگر با تحمل مظلومیت و بذل جانمان باشد.
ما بچه های سرتق این انقلابیم. از در بیرونمان کنند از پنجره وارد خواهیم شد. ما ذلت را تحمل نخواهیم کرد. ما نیروی ادارای و تشکیلاتی نیستیم که فقط محکوم کنیم.
کمترین مطالبه ی ما محاکمه ی عوامل این جنایت عظیم در انظار عمومی است. در غیر این صورت منتظر انتقام قاطع بسیج باشید.
سایه ی حضرت امام خامنه ای مستدام.



 
نویسنده: مهدی حامدی |  جمعه 90 اردیبهشت 16  ساعت 3:29 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]