سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آتش توپخانه - با ولایت
کاستی دانش، در دروغ و کاستی جدیت، در بازی است . [امام علی علیه السلام]

Hashemi Rafsanjani

یکی از اشکالاتی که به امثال ما وارد است این است که سریع درگیر جوسازی های جبهه ی دشمن قرار می گیریم و به قول خودمون تو زمین دشمن بازی می کنیم. در همین مسئله ی اختلاس و گاف های اخیر جریان انحرافی، برخورد قاطع با این گونه انحرافات لازم و ضروری است اما نباید این گونه برخورد ها باعث فراموشی انحرافات عظیم تر نظیر باندهای مافیایی هاشمی و رضائی و قالیباف و لاریجانی و خوئینی ها و امثالهم شود. راستی چرا این روزا خبری از مهدی هاشمی نمی شنویم؟!! چرا سخنی از بزرگ خاندان ثروت و قدرت کشور و پایه ریز لیبرالیسم اقتصادی و فرهنگی و الیگارشی اسلامی نیست؟!! چرا آتش توپخانه فقط به انحرافات خودی می زند؟ و حاشیه ی امنیت برای مفسدان اصلی سیاسی و فرهنگی و حتی اقتصادی ایجاد می کند؟ آیا این حوادث در نزدیکی انتخابات بو دار نیست؟

جریان مشائی دیگر فتنه نیست. فتنه زمانی مطرح است که حق و باطل مخلوط و ممزوج شوند. جریانی که خودی و غیر خودی آن را انحرافی می خوانند که دیگر نمی تواند فتنه کند! این ها شاید بتوانند با استفاده از قدرت و ثروت برخواسته از موقعیت شغلی خود به سوء استفاده بپردازند؛ این ها شاید بتوانند با همین قدرت و ثروت در اختیار خود، خط دهی و جهت دهی دلخواهشان را به برخی مسئولین سست ایمان قدرت طلب بدهند؛ اما...! اما این ها از یک چیز بی بهره اند.. و این چیزی نیست جز پایگاه اجتماعی. قدرت و ثروت در وضعیت امروزی اگر جز برای در اختیار گرفتن و سیطره بر اذهان به کار رود، به هرز رفته است.

احمدی نژاد و جریان وابسته ی به او مصداق کامل ضرب المثل "از اینجا رانده و از آنجا مانده" شده اند! احمدی نژاد در بین مخالفین خود جایگاهی برای عرض اندام نداشته و ندارد؛ موافقانش نیز جریان متصل به وی را انحرافی می دانند! و در اعتمادشان به او تردید و بدبینی راه می دهند.

غرض اینکه آتش توپخانه ی عدالت محوری را مطابق میل دشمن حرام نکنیم! و کانون اصلی فتنه را فراموش نکنیم.


پی نوشت:
اگر کم مطلب مینویسم برای اینه که اولا دوست ندارم تکراری بنویسم؛ دوما نمیخوام کپی پیست باشه؛ سوما نمیخوام مطلبم مشتبه و غیر منطقی باشه؛ چهارما نمیخوام حواشی را دامن بزنم یا مناسبتی کار کنم! در کل خوب و بد همینه دیگه! مدلم اینه، چه کنم! در هر صورت معمولا روزانه به وبلاگ سرکشی می کنم و به نظراتی که به نظرم معقول و منطقی باشه و نیاز به جواب داشته باشه، حتما جواب خواهم داد. دعا کنین کج نریم..
سایه ی حضرت امام خامنه ای مستدام؛ چشم دشمنانش کور!

 



 
نویسنده: مهدی حامدی |  یکشنبه 90 مهر 24  ساعت 9:21 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]