سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای ما هم بزرگ است - با ولایت
از این آدمى شگفتى گیرید : با پیه مى‏نگرد و با گوشت سخن مى‏گوید : و با استخوان مى‏شنود ، و از شکافى دم بر مى‏آورد . [نهج البلاغه]

من جز برای تثبیت ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران به آقای احمدی نژاد رای نداده ام. دلیلش هم از شعارهای جناب احمدی نژاد مشخص بود. استفاده ی جز این از رای ام را خیانت می دانم؛ شما بابت شعارها و قول هاتون رای گرفتید و اگر جز این عمل کنید، غش در معامله نموده اید!
شما باید به خاطر داشته باشید محمد خاتمی را؛ آن زمان که فریفته ی رای بیست میلیونی خود شد و رایش را به رخ رهبری کشید. اکنون او کجاست؟ هنوز که هنوز است برای کسب قدرت مجدد هم که شده به دنبال رضایت رهبری می چرخد! بیست و چهار میلیون که چیزی نیست؛ هفتاد و پنج میلیون رای هم که بیاوری، برای لبخند رهبری باید جان بدهی..
تا کی باید بنشینیم و به خیال اینکه ایشالا موشه و ترس از شادی دشمن ساکت بمانیم؟ آیا سواستفاده از مجموعه ی تحت مدیریت جناب عالی با اطلاع حضرت عالی است یا جریانی پنهان است؟ اگر با اطلاع جناب عالی است که نامی جز خیانت بر آن نمی توان نهاد و اگر پنهان است ولی از آثار آن نمی توانید پی به وجودش ببرید و آن را رفع کنید، نشانه ی سوء مدیریت و جهالت است. تا دیر نشده تدبیری کنید آقای رئیس جمهور، که تک تک این رای ها روز قیامت یقه تان را می گیرد.
این از اولی
موضوع بعدی که ذهنمو این روزا بدجوری آزار میده عملکرد نه چندان جالب قوه ی قضائیه و همچنین موضع گیری های نامطلوب جناب آملی لاریجانی هست. هر چه سعی کردم از خیرش بگذرم نشد. بزرگترین اشکالی که به دستگاه قضایی وارد می دانم عدم تحمل در برابر انتقادات و مطالبات است. مطالبات صحیح راه را برای اجرای بهتر عدالت هموار می کند. تمام حرف در همین جمله هست. و بعید می دانم درکش چندان سخت باشد. در راه تحقق عدالت و هموار کردن راه برای دستگاه تحت امر جناب عالیست که بهترین مخلوقات خدا از آبروی خویش می گذرند..  و شما هم بر سر آن ها می زنید. خدای ما هم بزرگ است.. کمی از سنت حضرت امیر(ع) را مطالعه بفرمائید. برای حسن عاقبت شما مفید خواهد بود؛ انشاالله.



 
نویسنده: مهدی حامدی |  پنج شنبه 91 مهر 20  ساعت 12:54 صبح 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]