سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دم از این باغ بری می رسد.. - با ولایت
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]

یادش بخیر در جنگ 22 روزه آقای رئیس جمهور چنان پیامی خطاب به دول عربی صادر کرد که از حکم جهاد داغ تر بود. گذشت و گذشت…

سال 1390/
شیعیان بحرین توسط نظامیان عربستانی قصابی میشن؛ طرف پیام تسلیت میده به ملک عبدلله به مناسبت مرگ وزیر دفاع عربستان! و علاوه بر همدردی، آرزوی غفران و رحمت برای آن مرحوم هم می کنه! همه ی این ها به کنار، ملک عبدالله حرامزاده رو “خادم الحرمین الشریفین” هم مورد خطاب می ده! و برای دولت وهابی و کثیف آل سعود آرزوی سربلندی و بهروزی هم می فرمایند..

اصلا بیخیال! دعوا که نداریم؛ انشاالله آقای دکتر احمدی نژاد با همین افرادی که محترم می شمارنشون محشور بشن.

آقای احمدی نژاد شاید به خاطر گاف های متعدد سیاسی و القائات اطرافیانش در حوزه ی سیاسیت خارجی مجبور به بافتن این اراجیف باشند، اما ایشان نماینده ی جریان حزب الله در کشور نیستند.

کاش ما هم تریبونی داشتیم تا از طریق آن از مردم مظلوم بحرین و همه ی مستضعفین جهان به خاطر این افاضات عذرخواهی کنیم..

حضرت روح الله! شرمنده ایم…

پینوشت:

- آقای هاشمی هم لطف کردند و پیام تسلیتی صادر فرمودند! خب الحمدلله…  ما از ایشان به دلیل سوابقشان در این زمینه انتظاری نداریم، اما آقای احمدی نژاد به دلیل انتسابشون به جریان حزب الله سخت زیر ذره بین است و حساسیت ها هم به همین دلیل است.

- بعضی ها گفته اند این کار یک حرکت دیپلماتیک برای جمع کردن داستان ترور سفیر عربستان در آمریکا بود و به علت نزدیکی ایام حج لازم بود! عرف دیپلماسی آقایون برای حزب الله مهم نیست. آیا اگر این داستان در مورد اسرائیل یا آمریکا هم بود این کار باید صورت می پذیرفت؟ آیا برای رد هر ادعائی باید دست به هر کاری زد؟ دو دو تا همیشه چهار تاست!

- تو یکی از سایت ها دیدم که یکی از برادران ضد ارزشی(!) (شایدم بشه گفت بی ارزش) نوشته که حزب اللهی ها از این پیام تسلیت عصبانی شده و به غلط کردن افتادن! قبلا به این افاضات مذبوحانه پاسخ گفتم؛ ایـنـجـا بخونید.

- اسم تنش زدائی هم که میاد تو نظرات، انگار آب یخ میریزن روم! تو نظرات در پاسخ به یه بنده خدائی این مورد رو هم توضیح دادم. اختصارا ارجاع میدم به موضوع حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی و حساسیت های پس از جنگ تحمیلی

- بعضی از دوستان از لحن بنده در این نوشتار ایراد گرفتند؛ ایرادی نداره! نظر شما متین است! اما بهتر بود قبل از انتقاد به لحن نوشتار بنده، به لحن نظر خود خطاب به من هم توجهی می کردید!

- بعضی از پینوشت ها برای سایت مبارزکلیپ نوشته شد که اخیرا اونجا هم مشغولم.

سایه ی حضرت امام خامنه ای مستدام



 
نویسنده: مهدی حامدی |  دوشنبه 90 آبان 2  ساعت 6:10 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]