سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رنج نامه - با ولایت
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]

ترسی از آن ندارم که اعلام کنم گفتمان انقلاب در مصاف با گفتمان سازش شکست خورد. حماسه ی سیاسی به معنای حضور حداکثری و انتخاب اصلح است. نه حضور حداکثری بر علیه آرمان های امام و انقلاب. به شخصه، شخص احمدی نژاد را عامل اصلی شکست این گفتمان می دانم. آقای احمدی نژاد با شعارهایی نظیر عدالت، رفع تبعیض و فساد، عزت ایرانی و شعارهایی نظیر آن توانست رای مردم مایوس از افساد طلبان را به دست آورد. انصافا در چند سال ابتدایی به خوبی نشان داد که با روحیه ی بالا و خستگی ناپذیری در این راه قدم نهاده است. حوادث سال 88 گواه صادقی بر این مدعای بنده است؛ به نحوی که چپ و راست و کارگزار به علاوه ی تمامی حلقه داران شاخص و غیر شاخص ضد اسلام و نظام اسلامی علیه خدمتگذار بسیج شدند.
اما به تدریج با نفوذ حلقه ی صهیونیستی انحراف در افکار آرمانی دولت، مسیر دولت به سمت بیراهه متمایل گردید. کم کم دیدیم دولت زاویه اش با آرمان ها را زیاد و زیاد تر می کند. به طوری که تفکر مقاومت با تفکر کارگزار به نتایج مشترک می اندیشد! کم کم دغدغه ی دولت از عدالت و پیشرفت و معیشت ملت مظلوم، به مسائل حاشیه ای کشیده شد.

عشوه ی احمدی نژاد و هاشمی

حزب الله نشان داد انحراف از آرمان ها را بر نمی تابد. حزب الله مانند احزاب دنیایی دیگر نبود که منافع حزب و دولت خود را بر حق ترجیح دهد. حزب الله مظلومانه طعنه ی طاعنان را شنید و تحمل کرد، اما کوتاه نیامد. رئیس جمهور دهم، دیگر فقط رئیس جمهور دهم شد نه نماینده ی حزب الله.
حالا نوبت آمریکا، انگلیس و صهیونیست جهانی و وطنی بود تا این فرصت را بهترین زمان برای ناکارآمد جلوه دادن گفتمان انقلاب و مقاومت بدانند. و از آب گل آلودی که احمدی نژاد آماده کرده بود ماهی خود را بگیرند. حلقه ی زر و زور و تزویر و انحراف در داخل هم به کمک آمدند. و انصافا عحب ماهی ای صید کردند..!
کم کم افکار عمومی را به آن سمت بردند که تنها راه شما سازش با کفر و شرک است. [آیا برای خداباوران، ابرقدرت دانستن آمریکا شرک نیست؟]
نماد اصلی این تفکر در کشور را جز هاشمی نمی توان معرفی کرد. گفتمانی که اولویت نان را بر دین تبلیغ می کند. و به ولله اگر نان مردم هم برای آن ها مهم باشد.. حافظه ی تاریخی ما کجا رفته است؟ بالاترین نرخ تورم پس از انقلاب متعلق به چه دولتی بوده است؟ من جوابش را می دهم؛ تورم چهل و نه و نیم درصدی که در زمان سکانداری جناب هاشمی اتفاق افتاده است.
جریانی که برای کسب قدرت حاضر است در کنار تحریم های دشمنان، خود نیز با کارشکنی داخلی، فشار بیشتری بر ملت مظلوم ایران بگذارد.
برای هر مدعایم شاهد مثالی آورده ام. برای این نیز شواهدم را مطرح می کنم.
کاهش نرخ طلا پس از اعلام کاندیداتوری هاشمی و افزایش مجدد آن پس از رد صلاحیت وی نشانگر چیست؟ کاهش یازده هزار تومانی قیمت طلا، تنها یک روز پس از پیروزی روحانی در انتخابات نشانگر چیست؟ کاهش قیمت خودرو در روز اول پیروزی روحانی نشانگر چیست؟ آیا روحانی دولتش را تشکیل داده است؟

از این سمت اصولگرایان هم نشان دادند که حاضرند مصلحت کشور را فدای منفعت شخصی خود کنند. کاندیداهای مدعی اصولگرایی حاضر نشدند حتی به ائتلاف خود پایبند باشند. با این که مجموع رای هر چهار نفر آن ها از روحانی کمتر بود؛ اما خوب خودشان را نشان دادند. تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد..
آقای ولایتی! تاریخ در مورد شما خواهد گفت که برای کسب چند عدد رای حاضر شدی زیر پرچم نام سران فتنه سینه بزنی و تمام عزت سیاست خارجی را زیر سوال ببری. و تمایلت به سازش طلبی را به اسم اصولگرایی مطرح کنی..

به راستی رای به روحانی نشانگر چیست؟
اگر بحث ترجیح نان به مسائل دیگر است؛ که در باره ی آن سخن گفتم.
اگر بحث قانون مداری است؛ که شاهد قانون شکنی های متعدد قبل و بعد از انتخابات از طراف ایشان بوده ایم.
اگر بحث دین مداری و روحانیت است؛ گفتنی ها فراوان است.. سابقه ی شخم زدن تمامی مقدسات در هشت سال دولت اصلاحات از اذهان چه کسی پاک شده است؟ طرح مباحث پلورالیزم دینی، ارجحیت فعالیت زن بر عفاف، رد غیرت دینی، رد مشروعیت دینی، رد تقدس دینی، هجمه به فرهنگ ایثار و شهادت، راهپیمایی علیه خدا و هزاران مورد دیگر را چرا کسی به خاطر نمی آورد؟ +
چطور می شود به بهانه ی میتینگ سیاسی، در مسجد جامع، اقدام به تهییج جمعیت و رقصیدن و کف زدن نمود و نماز را تعطیل کرد؟ شادی های ساختارشکنانه ی پس از انتخابات را هم شاهد بودیم..
آیا این ها مظاهر دین داری است؟
سابقه ی شخصی آقای روحانی هم چنگی به دل نمی زند. لبخند های عاقل اندر سفیه جک استراو جلوی چشمانم گم نمی شود. تعطیلی کارخانه ها و تعدیل نیرو در زمانی که حتی فعالیت هسته ای به صورت داوطلبانه متوقف شده بود به چه معناست؟
در مرکز تحقیقات استراتژیک چه خروجی مفیدی برای انقلاب داشته اند؟
جناب روحانی! سران فتنه ای که به عنوان بزرگ خود معرفی می کنید؛ با همان ساز و کاری که شما بر سر کار آمدید مخالفت می کردند. با همان قانونی که جناب عالی ملزم به اجرای آن هستید، به مقابله و محاربه پرداختند..

سوال های بی شماری در ذهنم رژه می روند..
راستی چه شد که نظر هاشمی این شد که نمی توان هیچ شبهه ای در انتخابات وارد کرد؟ + آیا شورای نگهبان سال 88 با امروز متفاوت است؟ آیا ساز و کار انتخابات تغییر کرده است؟
این روزها چقد کلمه ی جام زهر در ذهنم تکرار می شود..

می گویند مبصر کلاس را باید از قالتاق ها انتخاب کرد تا هم دیگران از او حساب ببرند و هم دست خود او را در خرابکاری بست! بله.. نظام تعلیم و تربیت ما اینگونه بود.. ما را برای مقابله با ظالم بار نیاورده اند. همه ی ما رفاه طلب شده ایم. کافیست کمی نان مان را کم کنند تا امان نامه ی دشمن را امضا کنیم. سینه زنی های عاشورا برای وجدانمان ضرر دارد. ابهت کوروش و آرایایی فقط برای فید های فیسبوک و توئیتر خوب است. شعارهای نهم دی علیه خاندان هاشمی برای خالی کردن هیجانمان بود. مهدی.ه.ر کجایی که کشورم ارثیه ی پدر توست. بیا و تو بر ما حکومت کن که از عزتمندی مان خسته شدیم. ساندویچ خواهرت هم با ما.
راستی شنیده ای که کاخ سفید هم به جناب روحانی تبریک گفت؟

 

پینوشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

- آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست. [حضرت آوینی]
- حرف های دیگری هم در دل نگه داشته ام که در آینده خواهم نوشت.
- انتخابات دیروز "نه" بزرگ ملت به دروغ تقلب در سال 88 بود. برای کشیدن انتخابات به دور دوم، کافی بود فقط 261 هزار رأی جابجا شود؛ و این یعنی مهر باطل بر ادعای جابجایی 11 میلیونی آرای مردم در سال 88 .
- این لینک را هم پیشنهاد می کنم ببینید: ان ربک لبالمرصاد



 
نویسنده: مهدی حامدی |  یکشنبه 92 خرداد 26  ساعت 1:32 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]