• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : نکته اي در باب سبد کالا
  • نظرات : 3 خصوصي ، 54 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + داود 
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    ليام نيسون هم احتمالا مسلمان بشه.
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/285209
    نيسون با بيان اينکه درمحل اقامت خود در ترکيه روزي پنج باراذان نماز را مي شنيد، اظهارکرد : هفته اول از اينکه يک ساعت از خواب صبحگاهي ام به خاطر شنيدن صداي اذان کم مي شد ، ناراحت بودم ، اما در هفته دوم احساس کردم که اين ندا به زير پوست بدنم نفوذ کرده و در هفته سوم ، مانند دارويي بود که احساس مي کردم زندگي بدون آن غير ممکن است؛ زيرا نداي اذان و نماز آرامش بخش بود و درعين حال ، احساسات را به شکلي جالب و بسيار زيبا متجلي مي کرد.
    + داود 
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/285170/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%8A-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

    مروري بر تجربه هاي رسانه اي اصولگرايان+تصاوير

    فعلا که کيهان از همه موفق تر بوده




    + خودمم 
    سلام آقا مهدي.
    اين چوب دو سر نجس هم با خاطرات گذشتش خوشه ها. بيچاره کسايي که کوچکترين اطلاعي از فساد دولتش تو اون زمان بود رو خبر ندارن و تا يه چيزي ميگي فورا ارجاعت ميدن به سايت عاليجناب که امام خامنه اي و امام خميني ازش در گذشته تعريف کردند.
    خب يکي نيست به عاليجناب بگه که :

    وصيت نامه امام:
    ممکن است من در زماني در مورد اشخاصي اشتباه کرده باشم و فريب ظاهر سازي آن ها را خورده باشم. ميزان حال فعلي افراد است!

    + خودمم 
    سلام
    ديگه کامنتامو چاپ نمي کني

    ديروز يکي توهم زده بود فکر کرده مردم به خاطراينکه پيام کذايي 24 خرداد رو دريافت کردند و امودن راپيمايي!!! ما که نه پيامي دريافت کرديم و نه سبدي ولي راهپيمايي 22 بهمنو شرکت کرديم
    + خودمم 
    سلام.ظهرچهارشنبه بخير.

    اين اتفاقات داره تو مملکت امام زمان رخ ميده. امام زمان واقعا شرمنده ايم که براي ظهورت هيچ کاري نکرديم

    اين هم از يک روز سياه از فسادي بارز و مبرهن از افساد طلبان و آقازادگان.

    از پست جديدي که فائزه گرفت بگير تاااااا...

    http://jahannews.com/vdcf11dmvw6dmca.igiw.html
    تخليه دفتر روحاني درمجمع تشخيص حاشيه‌ساز شد

    ياسر هاشمي رفسنجاني که اين روزها نقش پررنگ تري در مجمع تشخيص و دانشگاه آزاد پيدا کرده، دستور داده كه با شكستن قفل اين دفتر وارد آن شوند.
    شنيده هاي خبرنگار جهان حاکي از آنست که ماجراي تخليه دفتر سابق روحاني در مجمع تشخيص مصلحت نظام، با حاشيه‌هايي همراه شده است.
    به گزارش جهان، پس از رئيس‌جمهور شدن روحاني و اخيرا بعد از انتصاب ولايتي به عنوان رئيس مركز پژوهش‌هاي مجمع تشخيص مصلحت نظام، طي نامه‌نگاري‌هايي با دفتر رئيس‌جمهور تقاضا شده بود كه دفتر كار سابق روحاني در مجمع تشخيص در اختيار مركز پژوهش‌ها قرار گيرد كه هر بار اين تقاضا بي‌پاسخ مانده بود.
    خبرنگار ما با خبر شد، ياسر هاشمي رفسنجاني که اين روزها نقش پررنگ تري در مجمع تشخيص و دانشگاه آزاد پيدا کرده، دستور داده كه با شكستن قفل اين دفتر وارد آن شوند.
    اين ماجرا با حواشي همراه شده و كار به حراست نهاد رياست‌جمهوري كشيده شد و گفته شده كه باعث عصبانيت روحاني هم شده ‌است.
    بعد از تهديد به بازداشت عوامل اين كار، ياسر هاشمي مي‌گويد اين بابا (رئيس جمهور) را ما خودمان روي كار آورديم و موضوع به مذاكره تلفني هاشمي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئيس‌جمهور كشيده مي‌شود و ماجرا خاتمه مي‌يابد.


    آقا مهدي يک مطلب مختص کارها، مصاحبه ها، مقام گرفتن ها و سخنراني هاي آقازاده هاي بووووووووق نمي نويسي؟ به خدا که از رئيس قوه قضائيه قبلي و جديد اصلا راضي نيستم. آخه چقدر رافت اسلامي؟

    پاسخ

    خب شما چرا نمي نويسي؟ توليد محتوا کنين خب!
    به قول دکتر سلام بيسواد هفته يعني رسايي گفته:
    بيسوادها هم سياست هاي دهه ي 60 رو در دهه ي 90 اجرا نميکنن چه برسه به باسوادها!
    ......................
    آخرش ما نفهميديم لبو فروشيم صهيونيستيم بيسواديم تاکسيداريم مغرضيم يا کوردل ولي هرچي هستيم به همون افتخار ميکنيم
    راستي سلام
    پاسخ

    سلام!
    + خودمم 
    آقاي مچکريم امروز گفته نرخ تورم رو به 25 درصد مي رسونم!
    اينو در حاليکه ميگه که از ريزش اخير بورس نميگه!
    همين آقاي مچکريم بود که گفت پولهاي مردم جاي درستي اومده.
    مشاورين باسوادش!!!! دائم دارن درباره تمام مسائل بهش اطلاعات غلط و کذب ميدن و اونم با يک نگاه عاقل اندر سفيهانه اون حرفارو به خورد ملت ميده و طرفداراش هم فعلا احسنت احسنت ميگن.


    + خودمم -3 
    ادامه دارد
    همين خاتمي با وجود فتنه گر بودنش حداقل از اول موضعشو مشخص کرد که ضدولايت فقيهه و خودشو برادرش سه دوره پشت سر هم انتخابات مجلس رو دارن ميگن تقلب شده و انتخابات 84 و 88 رو هم همينطور. ولي امان از هاشمي که يکي به نعل ميکوبه يکي به ميخ.
    واقعا به درستي در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد (و اوايل دهه هشتاد و حتي بعد اون هم) ميگفتن هاشمي دومين سياستمدار دنياست يا جزو چند سياست مدار برتر دنياست. که براي اينکار بايد بتوني چندپهلو حرف بزني، از همه قشنگتر دروغ بگي و از همه مهمتر بتوني ثروتمندان رو دور خودت جمع کني و ثروت داشته باشي و بتوني نبض اقتصادي مملکتت و نبض بازار و در دست بگيري. که خب اين دقيقا اين خصوصياتو داره.
    عين کانديداهاي رياست جمهوري در آمريکا که هر کدوم که بهتر دروغ ميگه و ثروتمندان بيشتري ازش حمايت ميکنن مياد تو راس.
    يه نفر تو بازار قوي باشه مخالف ايشون باشه فورا مهدي.ه.ر ميره ميگه با فلاني قرارداد نبنديد خودم اون جنس رو براتون تهيه ميکنم. اينا از جورج بوش بدتر. ميگن يا با ماييد يا بر ما... والسلام
    اميدوارم توي يکي از اين چاه هايي که براي بقيه ميکنن بيفتن.
    دليل اين همه رافت اسلامي رو نمي فهمم.رافت يه بار دو بار. يه روز دو روز. رافت به خاتمي که جان لاک رو الگوي خودش ميدونه و سروش بي خدا رو هنوز ميگه ملاصدرا آخه چه رافتي؟
    خون شهيدان فتنه پايمال شد. آخريشونم شهيد عليرضا ستاري عزيز.
    خون اين شهدا يقه اين کرکس ها رو تو همين دنيا مي گيره. اون روز دير نيست.
    خدا عمر 120 ساله بده به کسي که گفت: من ديپلمات نيستم، من انقلابي ام
    کاش تو کله ي پوک بعضيا مي رفت
    پايان
    + خودمم -2 
    ادامه
    امام علي اين وسط چي بوده؟ چرا آن زمان يه جبهه متحد عليه خاتمي در قم شکل نگرفت؟ دليلش رو خودتون ميدونيد ! وقتي 4 کلمه تقطيع شده از مشايي در جلسات خصوصي علم يزيد ميشه چرا براي حرف هاي خاتمي در جلسه عمومي که با استناد به فلسفه ! سروش وحي و قران و حضرت محمد رو زير سوال ميبره فتواي جهاد صادر نشد!!؟ جواب يه کلمه هست:قدرت رســــانه
    مگر راي مردم در سال 80 به اين مزخرفات بود؟ اصلا چند درصد مردم در جريان افکار پوسيده اينا بودن؟ رسانه قدرت اينو داره که سياه رو سفيد و سفيد رو سياه نشون بده! الان رسانه دست کياست؟ اگر مناظره هاي سال 88 و فرصت رو در رو شدن دکتر با مردم نبود مردم به چه کسي راي ميدادن؟

    فکر کنم ميخوان لاريجاني رو به عنوان احتمالا تنها نامزد اصولگرايان در انتخابات 96 معرفي کنن. چون داره به عنوان يه رئيس مجلس سفرهاي خارجيش زياد ميشه. اينا مثلا ائتلاف تشکيل داده بودن و اونوقت قاليباف و جليلي ميان ولايتي رو که مثلا هم حزبيشونه ضايع ميکنن تا مردم بهش راي ندن. به جاي اينکار ميتونستن قانعش کنن به نفع خودشون کنار بره. دم حداد عادل بازم گرم. لاريجاني هم اگه بود همين بازيارو در مياورد سرمون. حداد به خاطر اينکار بزرگي که کرد اگه 96 کانديدا شه مطمئنا به حداد يا محمود و اگه اينا نشدن به جليلي راي ميدم و نه به بوقلمون هايي که هر دقيقه به يه رنگ در ميان و تو مصاحبه هاشون واسه خودشيريني کلمه "اعتدال" رو به کار ميبرن.
    عدالت رو ول کردن چسبيدن به اعتدال و ميانه روي.
    همين هاشمي سال 68 و 72 با راي راستي ها رئيس جمهور شد و همين چپي ها سال ها کوبيدنش ولي بارها و بارها رنگ عوض کردن. متاسفانه اشخاصي مثل محسن رضايي و قاليباف هم در لحظه رنگ عوض ميکنن.
    ادامه دارد
    پاسخ

    ولايتي مهره ي هاشمي در انتخابات بود که بعد از انتخابات به سهمش هم رسيد.
    + خودمم -1 
    سلام. نه مصداق بهتري پيدا نميکنم مهدي عزيز. همون چوب دو سر نجس از سرشم زياديه.
    داشتم عکساي بعضي رجال رو در مقايسه با هم ميديدم. شخص دوم مملکت فقط 30 نفر با عينک دودي دورشو گرفتن يه نفر از ملت هم براش دست تکون نداد. هادي خامنه اي، هاشمي، موسوي بجنوردي و حتي خيلي از به اصطلاح خودي هايي که در انتخابات خرداد گل به خودي زدند. فقط محمود بود که اونوسط داشت له ميشد.
    هر کسي بوي انحراف بده رد صلاحيت ميشه ؟به آينده اميدوار بودن معنيش اين نيست که 4 سال ديگه احمدي يا حتي 10 درصد از گفتمانش برميگرده! به نظر من با شرايط فعلي روحاني 4 سال ديگه با رايي بيشتر از الان انتخاب ميشه براي حرفم هم دليل دارم
    مردم راي 18 ميليونيشون در سال 76 بعد از وقايع 18 تير 78 به 20 ميليون در سال 80 تبديل شد اونم بعد از اين حرفا:
    محمدي اصفهاني:«مردم حق دارند همه مسئولين را به سوال کشيده و از آنها انتقاد کنند حتي اگر آن مسئوول، پيامبر و امام معصوم باشد، بلکه به خود خدا هم مي توان اعتراض کرد و او را فتنه گر ناميد .» روزنامه ايران 24 تير 79
    سيد محمد خاتمي: «شما براي اين که بتوانيد پيشرفت بکنيد، راهي جز راه غرب نداريد و راه غرب يعني پذيرش خرد غربي.» آريا 28 شهريور 78.
    سيد محمد خاتمي در مجلس پنجم: «سروش ملا صدراي زمان است. آيندگان به عظمت وي پي خواهند برد»
    سروش: «کار اساسي پيامبر آن بود که اعراب را دچار بحران هويت نمود و آنها را هويت نو بخشيد، امروز نيز تمدن متجدد غرب، ما مسلمانان را دچار بحران هويت نموده و دين توان رويارويي با تمدن غربي را ندارد. تنها منجي، عقلانيت مستقل است.» کيان، مهر و آذر 78.
    سروش: «ولايت، منحصر در شخص نبي اکرم است و با رفتن او ولايت نيز خاتمه مي يابد او خاتمه نبوت و خاتم ولايت بود، ولايت پيامبر بعد از او به کسي منتقل نشده است.» کيان، بهمن 77.
    ادامه دارد
    + داود 
    خوابم نبرد.
    ببين هاشمي در مصاحبه با يکي از سايتهاي زنجيره ايش چي گفته. اين روزا همش انتخاب باهاش مصاحبه ميکنه. سايتاي منتقد دولت پشت هم دارن فيلتر ميشن ولي انتخاب بعد 6 روز رفع فيلتر شد! سمبه شون قوي بوده!

    آيت الله هاشمي در گفت و گو با «انتخاب»: 60 سال است كه با رهبر معظم انقلاب، صميمي ؛ همكار ؛ همسنگر و همراهم/ هميشه رفاقت داشته و داريم/ ايشان در همة احكام‌ كه بعد از 5 سال مي‌دهند؛ مي‌گويند فلاني رئيس بماند

    http://www.entekhab.ir/fa/news/147603

    + داود - 2 
    حامدي عزيز حتما شنيدي که ضرغامي هم اعتدالي از آب در اومد. پخش مصاحبه زنده احمدي نژاد به طور غيرزنده بعد از پخش تکرار سريال مختار که دو سال قبل مردم اون سريال رو ديده بودن. و خيلي چيزاي ديگه که در اين مقال نميگنجه.
    و چند وقت پيش هم از دستاورد هاي هسته ايران که عزت خان برنامه درست کرده بود حتي نگفت 20 فروردين اين محمود بود که انرژي هسته اي رو...
    يعني حتي يک کلمه از اين بيچاره نبرد. اشتباهات احمقانشم البته قبول دارم.
    همه راه ها به باغ پسته ختم ميشه.
    هيييييييي هيييييييييييييي هييييييييييي
    اگه رهبر فقط يک نفر مثل مالک اشتر مي داشت. محسن.ر که هر دوره به دستور عاليجناب فقط در انتخابات شرکت ميکنه که راي اصولگرايان رو بشکنه. هزار تا اسم رو حزب و جناحشون ميذارن ولي آخر سر پسته ناب رفسنجون از جيبشون در مياد بيرون!! پسته ي منافقستان فسفر داره!
    آقا نصف مملکت رو به نام اينها کنيد تا ملت در نصف ديگر نفس راحتي بکشن! از قديم گفتند يک ملت و يک خاندان پرمدعا در يک اقليم نمي گنجن!
    روزگار کثيفيست نازنين!
    اين ديگه آخرين کامنت امشبم بود. تو دلم رخت ميشورن هي يه چي رو دلمون سنگيني ميکنه ميام اينجا مينويسم تا دلم آروم شه.
    ديگه برم بخوابم
    + داود - 1 
    ببين اين طباطبايي چي گفته: سيدمهدي طباطبايي: هاشمي در راس شخصيت هاي اصيل نظام است
    در راس همه، اولا مقام معظم رهبري هستن. يعني بايد گفت به به !!!!!
    دم خروس اين حاج آقاي استاد اخلاق هم چه زود بيرون زد !!پس آنهمه هجمه و اهانتها به دکتر احمدي نژادکه اين حاج آقا انجام داده بود ، بي دليل نبود !!
    اونم از اون حاج آقايي که احمدي نژاد ديد جنسش خورده شيشه داره (هموني که توي عمار... )پرتش کرد بيرون و اين آقا آسمون ريسمون بافت و توي يه جايي از حرفاش گفت اين چون روزه زياد ميگيره مرتاض هنديه! و چون از رفسنجاني توي جلسشون توي سال 84 انتقاد کرد پس..
    اين سيد مهدي خان طباطبايي هم معلومه به دستور عاليجناب باغدارشون به طور کاااااااااااااااااملا خودجوش!!!!! داره پيش از 22 بهمن از انقلاب ميگه. از امام ميگه. از آرمان ها ميگه. ولي يک کلمه.حتي يک کلمه از مقام معظم رهبري نميگه.
    ادامه در کامنت بعدي...
    + داود 
    و اينو هم اضافه کنم که اميدوارم تيرشون و فتنه انگيزيشون واسه انتخابات خبرگان به سنگ بخوره.
    فقط ميگن امام و انقلاب. يکبار هم نميگن ولايت فقيه.يکبار هم نميگن مقام معظم رهبري.
    اصلا اينا با آب نيسان هم پاک نمي شن.
    بي مغزها نمي دونن که الان نگين انقلاب و نظام حضرت آيت الله العظمي خامنه اي هستش.
    آقا مهدي روده درازيهام تمام. سايه عالي مستدام.
    خدانگهدار

    + داود - قسمت سوم 
    ادامه
    خاتمي هم اومده پيام داده راهپيمايي 22 بهمنو بياين و ما حرف امامو بهتر درک کرديم و نظرمون منطبق بر امام بود و از اين خضعولات، دروغگويي ها و فتني جويي ها. حرفاي نگفته امام رو به دروغ در غالب خاطره روي سايتشون ميذارن و اينقدر دور و بر ولايت فقيه رو خالي کردن و آدمايي که فکـــــــــــــــرشو هم نمي کنيم و نمي کرديم، من خودمون پسته رفسنجون از جيبش در آوردم بيرون!!!!
    به کوري چشم دشمنان خدا، اسلام، ولايت فقيه، کشور و مردم ايران
    و به کوري چشم وطن فروشان، شکم پرستان و اونايي که مملکت رو ارث ابويشون ميدونن
    در يوم الله 22 بهمن به فرمان امام خامنه اي و با صداي 88 دسي بل فـــــــرياد ميزنيم مــــــــــــــــــــــــــــرگ بر آمـــــــــريکا. مــــــــــــرگ بر اســــــــــرائيل (تا گوش شياطين کر بشه) که تا بازم مامان نتانياهو مجبور بشه پوشک نتانياهو رو عوضه کنه تا بوي گندش همه جا رو بر نداشته و همچنين پسته فروش ديگه غلط زيادي نکنه سردر سايتش به دروغ بنويسه امام گفت شعار مرگ بر آمريکا بايد حذف بشه.

    ببخش سرتو درد آوردم. حرفامو با مايه هايي از طنز (بي مزه بود) گفتم تا خشک نباشه.
    يا حق. خدانگهدار
     <      1   2   3   4      >