• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : نکته اي در باب سبد کالا
  • نظرات : 3 خصوصي ، 54 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خودمم -1 
    سلام. نه مصداق بهتري پيدا نميکنم مهدي عزيز. همون چوب دو سر نجس از سرشم زياديه.
    داشتم عکساي بعضي رجال رو در مقايسه با هم ميديدم. شخص دوم مملکت فقط 30 نفر با عينک دودي دورشو گرفتن يه نفر از ملت هم براش دست تکون نداد. هادي خامنه اي، هاشمي، موسوي بجنوردي و حتي خيلي از به اصطلاح خودي هايي که در انتخابات خرداد گل به خودي زدند. فقط محمود بود که اونوسط داشت له ميشد.
    هر کسي بوي انحراف بده رد صلاحيت ميشه ؟به آينده اميدوار بودن معنيش اين نيست که 4 سال ديگه احمدي يا حتي 10 درصد از گفتمانش برميگرده! به نظر من با شرايط فعلي روحاني 4 سال ديگه با رايي بيشتر از الان انتخاب ميشه براي حرفم هم دليل دارم
    مردم راي 18 ميليونيشون در سال 76 بعد از وقايع 18 تير 78 به 20 ميليون در سال 80 تبديل شد اونم بعد از اين حرفا:
    محمدي اصفهاني:«مردم حق دارند همه مسئولين را به سوال کشيده و از آنها انتقاد کنند حتي اگر آن مسئوول، پيامبر و امام معصوم باشد، بلکه به خود خدا هم مي توان اعتراض کرد و او را فتنه گر ناميد .» روزنامه ايران 24 تير 79
    سيد محمد خاتمي: «شما براي اين که بتوانيد پيشرفت بکنيد، راهي جز راه غرب نداريد و راه غرب يعني پذيرش خرد غربي.» آريا 28 شهريور 78.
    سيد محمد خاتمي در مجلس پنجم: «سروش ملا صدراي زمان است. آيندگان به عظمت وي پي خواهند برد»
    سروش: «کار اساسي پيامبر آن بود که اعراب را دچار بحران هويت نمود و آنها را هويت نو بخشيد، امروز نيز تمدن متجدد غرب، ما مسلمانان را دچار بحران هويت نموده و دين توان رويارويي با تمدن غربي را ندارد. تنها منجي، عقلانيت مستقل است.» کيان، مهر و آذر 78.
    سروش: «ولايت، منحصر در شخص نبي اکرم است و با رفتن او ولايت نيز خاتمه مي يابد او خاتمه نبوت و خاتم ولايت بود، ولايت پيامبر بعد از او به کسي منتقل نشده است.» کيان، بهمن 77.
    ادامه دارد