• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : آيا خاتمي مي آيد ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 126 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + علي 

    اگر امروز شما مي بينيد يوزارسيف تن به خواسته آن زن نميدهد اينها همه از برکات دولت نهم است.

    + جيغ 
    سلام آقا مهدي . خواهش ميكنم نظراتي همچون آقاي سعدي را كه با فحاشي و هتك حرمت ميخواهند اعتبار و آبروي مخالفين دولت را لكه دار كنند نمايش ندهيد .
    پاسخ

    اعتبار مسجد رو بايد متوليش نگه داره !
    + فرياد 
    سعدي بسيار زيبا سخن ميگويد !
    پاسخ

    حافظ و مولوي چي ؟
    + رحمان 
    تو شهر بي كلانتر قورباغه هفت تير كش مي شه مثال حال و حاضر ايران است.
    + سعدي 

    *شعري داريم به اين عنوان:

    آنکس که بداند و بداند که بداند
    اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

    آنکس که بداند و نداند که بداند
    بيدار نماييد که بسي خفته نماند

    آنکس نداند و بداند که نداند
    لنگان خرک خويش به منزل برساند

    آنکس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مرکب ابدالدهر بماند

    *درکشورما در حال حاضر وضع چنين است بدانيد

    آنکس که بداند و بداند که بداند
    بايد برود غاز به کنجي بچراند

    آنکس که بداند و نداند که بداند
    بهتر برود خويش به گوري بتپاند

    آنکس که نداند و بداند که نداند
    با پارتي و پول خر خويش براند

    آنکس که نداند و نداند که نداند
    برپست رياست ابدالدهر بماند

    پاسخ

    راستي ! خوب بلدي كپي و پيست كني !
    + سعدي 
    فيلم و عکس ديدار خانواده شهدا با خاتمي موجود است
    مؤتلفه چه چيز را تکذيب مي‌کند؟+توضيح خانواده شهيد اندرزگو

    ياري: حزب مؤتلفه اسلامي در حالي با صدور جوابيه حمايت خانواده شهيد اندرزگو از کانديداتوري آقاي خاتمي در انتخابات رياست جمهوري را تکذيب کرده که در ديدار اخير خانواده‌هاي شهداي معزز انقلاب و جنگ تحميلي با رئيس دولت اصلاحات که حجت‌الاسلام «سيد مهدي اندرزگو» فرزند شهيد بزرگوار اندرزگو در صندلي کناري آقاي خاتمي نشسته، بيانيه حمايت اين خانواده‌ها از نامزدي رئيس جمهور سابق قرائت شده و تمام حاضران در ديدار آن را امضا کرده‌اند.

    به گزارش پايگاه خبري ياري، در اين ديدار هيچکدام از اعضاي خانواده‌هاي معزز شهدا به قرائت و متن اين بيانيه که نام و امضاي ايشان هم در ذيل آن قرار داشته اعتراضي نکرده‌ و مشخص نيست که مسئولان حزب مؤتلفه اسلامي بر چه اساس به تکذيب اين حمايت پرداخته‌اند.

    ضمن آنکه خانواده شهيد محمدي عراقي از شهداي والامقام دفاع مقدس نيز با تاکيد بر حمايت مجدد خود از نامزدي آقاي خاتمي در انتخابات رياست جمهوري هرگونه برداشت خلاف از اين مسئله را تکذيب کردند. گفتني است که شهيد محمدي عراقي با شهيد عراقي از شهداي معزز مؤتلفه متفاوت است.

    توضيحات خانواده شهيد اندرزگو

    همچنين خانواده محترم شهيد اندرزگو در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري ياري، ضمن گلايه از اخبار منتشر شده در برخي رسانه‌هابه نقل از روابط عمومي موتلفه، انجام مصاحبه‌ عليه سيد محمد خاتمي و در مخالفت با کانديداتوري او را تکذيب کردند.

    لازم به ذکر است که در خبر اعلام حمايت خانواده شهداي انقلاب و دفاع مقدس از نامزدي آقاي خاتمي، هيچ اشاره‌اي به نام حزب مؤتلفه اسلامي نشده بود و طبق قانون مطبوعات بديهي است تا زماني که سايت ياري از صحت و سقم اين مسئله مطمئن نشود حق قانوني و اخلاقي خود مي‌داند که از انتشار اين جوابيه خودداري کند. ضمن آنکه روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي از دراختيار گذاشتن شماره تماس خانواده اين شهدا براي پيگيري مسئله توسط ياري خودداري مي‌کند.

    http://www.yaarinews.com/default.aspx/n/3658/مؤتلفه-چه-چيز-را-تکذيب-مي‌کند؟+توضيح-خانواده-شهيد-اندرزگو

    يه سري بزن شايد از جهالت در بيايي

    پاسخ

    ياري نيوز متعلق به كيست ؟ ليست دروغ هاي آن هم سربه آسمان ميگذارد. اما اصل ماجرا چيه ؟ :در پي انتشار اين اخبار، خبرنگار روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي در تماسي با خانواده‌هاي شهيدان اندرزگو و عراقي صحت و سقم اين خبر را جويا شد. فرزند شهيد اندرزگو در اين‌باره گفت: ما با آقاي خاتمي ديدار داشتيم اما از ايشان خواستيم در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري شركت نكند نه اينكه از حضور وي در اين انتخابات حمايت كنيم.وي با تكذيب اين خبر خواستار اصلاح اين اقدام شد.فرزند شهيد عراقي نيز در اين باره به روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاً تا به حال آقاي خاتمي را از نزديك نديده ام چه رسد به اينكه در دفتر آقاي خاتمي با ايشان ديدار كرده باشم و از آقاي خاتمي بخواهم در انتخابات آينده حضور پيدا كند.وي ضمن تكذيب حمايت خانواده شهيد عراقي از نامزدي سيد محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي خواست اين دروغ پردازي و نشر اكاذيب در سطح جامعه را دنبال كند. شما عكس زا نشون من ميديد در حالي كه فرزند شهيد اصل ديدار را انکار نکرده اما تأکيد دارد که اساساً براي پيشنهاد عدم کانديداتوري به ديدار خاتمي رفته است. از اينها گذشته در فرض صحت ديدار و حرف شما بايد عرض كنم كه اگر خود شهيد عراقي و اندرزگو هم ميامدند و از خاتمي دعوت ميكردند حجت نبود چون ميزان شخص ديگه اي هست و تضاد با ميزان براي هر شخص موجهي غير قابل قبوله جناب سعدي !راستي لينك فيلم مربوطه را فراموش كرديد بديد !
    + س 
    ما كه يك دوره دروغ گو ترين ريس جمهور را تجربه كرديم خسته نباشيد احمدي نژاد خنده دار دروغگو.از سه سال گذشته تا كنون تورم و بيكاري مملكت را خراب كرده حالا به لطف اقتصاد جهاني كمي اوضاع بهتر شده يعني قيمت بعضي كالاها ثابت مانده. برو خجالت بكش و از دين و ديانت حرف نزن
    پاسخ

    دروغگويي و ثمره آنرا ديديم كه بوش اومد . اون زماني كه اقتصاد جهاني در اروپا و امريكا داشت مردمو ميكشت شما لال بودين . حالا كه تورم نزولي داريم كه تا حالا سابقه نداشته شما كاسه داغتر از آش شدي. و دست پيش گرفتي كه پس نيفتي . خجالت هم خوب چيزيه.
    + جيغ 
    سلام آقا مهدي .هيچ به اين مضمون فكر كردين كه چرا كمتر كسي از ايده شما در نظرات وبلاگ حمايت كرده ؟ نكنه اينها هم همه ايادي غرب هستند ؟ نه ؟
    پاسخ

    به نظر شما تعداد افراد براي اثبات و يا نفي طرز تفكر خاصي مهمه ؟
    + صلاح الدين ايوبي 
    اقا اصلا اندلس هم در دولت نهم فتح شد خوبه.........راحت ميشين.
    پاسخ

    مشكل ما با شما اينه كه نميفهميد حتي چي ميخوايم بگيم ...
    + سعدي 
    شاه سلطان حسين ما مردم بوديم که متوجه حضور نيروهاي شبه نظامي در انتخابات نهم رياست جمهوري نشديم . وقتي فهميديم که محمود افغان ديگري بر تخت قدرت نشسته بود و سرمايه و ناموس من وشما را به باد مي داد.
    حال خاتمي بايد بيايد ... خاتمي بايد نادر شاه وار بيايد و بتازد تا سرنوست ايران و ايراني را در دستان ايرانيان قرار دهد....
    پاسخ

    شما شايد مليجك شاه سلطان حسين باشي اما حساب مارو جدا كن. اگر منظورت از ايرانيان همون غربي ها هستند ، ‏البته كه بايد خاتمي بيايد.
    + سعدي 
    يك ايده دارم همه شما و طرفدارانتان بريد در غزه بجنگيد تا هم از شر اسراييل راحت شيم و هم در ايران در نبود شما يه نفسي بكشيم.
    + فرصت الله 
    من يكي كه هيچ اميدي به هيچ كانديدايي ندارم!
    به هر حال تو اين سي سال همه جورشو ديديم! همشون عين همن! يكي مثل آقاي خاتمي اگه ميخواست الان شرايط اين نبود! ولي ميبينيم كه هست!
    تازه اصلاح طلبها بسيار منفعل تر هستن تا محافظه كارها! شايد بهتره اسمشون رو عوض كرد
    به نظر من تمام حماقتهاي دولت فعلي تقصيرش به آقاي خاتمي هم برميگرده كه با وجود هشت سال "فرصت" دقيقا "هيچ" كاري نكرد و اين افتضاح بزرگتري بود تا افتضاحات فعلي چرا كه اميد مردم به تغيير شرايط رو از بين برد! هشت سال زمان كمي نيست! نزديكه يك سوم عمر جيم الف الفه! ولي هيچ! اين يعني چي؟!
    من يكي كه براي تسويه حساب شخصي هم شده به گروه مخالف ايشون راي ميدم چراكه ايشون فرصتي رو كه بايد، داشت و به بادش داد، فرصتي كه امثال من در اختيارش گذاشتن با هزار اميد ولي هيچ احساس مسئوليتي نسبت به اون احساس نشد! من شخصا بر خلاف ميلم به آقاي احمدي نژاد راي ميدم چراكه ميدونم ايشون حداقل به اونچه عقيده داره "عمل" ميكنه! و ديگه برام مهم نيست مملكت به باد بره! بزار ما هم مثل "نسل انقلاب" سهمي كوچك در تاراج مملكتمون داشته باشيم!
    + م 
    پاسخ

    سلام . بلاخره مشاهده كرديم كه طيف تهديد كننده چه كساني هستند!
    + من وبعدها خود شما 

    درود بر شما،يه وقتي بسيجي آتشي بودم،بعدها فهميدم كه حكومت حكومت ابوسفيانيه.اميد وارم شما هم 2ريالي ات بيفته.

    به اميد خدا.

    ضمنا خاتمي مرد بزرگيه هر چقدر ازش بد بگي خودتو ضايع كردي

    پاسخ

    از رو هوا بسيجي بودي‏! ابوسفيان هم امثال شمان. آقاي خاتمي از نظر جايگاه مرد بزرگي بود اما از نظر شخصيت و تفكر اومانيستي و ليبرالي ...
    + فرياد 
    نداشتيما؟
     <      1   2   3   4   5    >>    >