• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : آيا خاتمي مي آيد ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 126 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9      
     

    (خطاب به كامنت ما قبل )خب خب ، که گفتيد اگه هيچي نداشت يه ظاهر حسابي داشت ، اين جوابتون رو اقا مهدي دادند ، ولي مابقي ... که گفتيدچطور روش ميشه با تورم سي درصدي تو روي مردم نگاه کنه ، اين جواب رو هم رهبر به تمام ملت دادند ، البته اگر ايشون رو قبول داشته باشيد ، و اين که گفتيد نفت رو خاتمي بشکه اي 7 دلار مي فروخت نه 107 دلار خودتون اين ارقام رو قياس کنيد ، قيمت نفت يه چيزي نزديک 20 برابر شده ، پس به تناسب اون اگر اجناس هم گران بشوند چيز خيلي عجيبي نيست ، و ديگر اينکه گفتيد( احمدي نژاد داره همه مردم رو به خود فروشي و از بين رفتن و حيا و غيرت تشويق ميكنه) شما دليل اين تهمتتان چيست ، اين برداشت رو از روي گفته هايش کرديد و يا از روي رفتارش و آيا دليل و مدرکي هم داريد ؟ به اين حرف شما مي گويند تهمت ، نه اينکه ما بگوييم خاتمي با چند تن از خانمهاي ايتاليايي دست داده که عکس هايش هم موجود و در رسانه ها پخش شده . اگه با هزار تومان نميشه يه تيکه پنير خريد ، فکر نمي کنيد اين علتش اين باشد که ارزش پول ايران افت کرده نه اينکه تورم زياد شده ، اگر قيمت اجناس بالا رفته به تبع ان حقوق و دستمزد ها هم زياد شده . بله شما حق داريد حرف من رو که حرف همه است رو به همراهي کردن با اون زنازاده تشبيه کنيد ، من براي تمام اون حرفهايي که زدم دليل دارم و عکس هايشم موجود است ، اگر اي دي ات را دادي برايت ميل ميزنم . و در آخر هم بگم بني صدر هم سيد بود و اخرش اين شد . پس سيد بودن رو قياس قرار نديد. در ضمن شما مگر شجرنامه خاتمي را ديده ايد که مي گوييد ذريه حضرت زهرا ، اگر نمي دوني بدون ، بني عباس هم سيد هستند و مثل سيد هايي که از نسل حضرت زهرا هستند صدقه بر انان حرام است. پس اينقدر سنگ سيد بودنش را به سينه نزنيد.

    پاسخ

    اينطور که در تبليغات جناب خاتمي ديدم شجره نامه ي ايشون به امام حسن (ع) ميرسه (اينو گفتم تا بهونه دست ديگران نداده باشم) .اما در تاريخ داريم که فرزند امام معصوم هم شراب خوار و گمراه شده بود . و همچنين داريم سلمان فارسي به مقامي دست پيدا کرده بود که جز اهل بيت پيامبر(ص) به حساب ميامد(سلمان منا اهل بيت). پس سيادت به تنهايي به هيچ وجه عامل عصمت نيست .

    با سلام خدمت شما مدير گرامي وبلاگ با ولايت وبلاگ خيلي زيبا و پرمحتوا و با هدفي داريد انشاالله هرچه پوياتر شود .

    اگر شما هم آزادي خواه و روشنفكر و عدالتخواه هستيد پس بياييد اين فضايل را هرچه بيشتر گسترش دهيم تا مشتي باشد بر دهن دشمنان اسلام و شيعه اگر شما قصد داشته باشيد كه بنده را در پيوند هاي خود قرار دهيد بنده ي هم اين كار خير را انجام خواهم داد تا به مدد ولي عصر (ع) انشالله همه ي فضاها در تمام سايتها و وبلاگ ها با هدف زمينه ساز ي ظهور باشد.

    به وبلاگ من سر بزنيد و اين همكاري خير را در نظرات بيان كنيد. التماس دعا و من الله التوفيق.

    *** پيوند با نام ضد صهيونيسم***

    پاسخ

    سلام عليکم . از لطف شما ممنونم . لينک شديد.
    + گناهكار 
    يعني روش ميشه بياد ؟

    سلام.

    ايشون حرفهايي ميزنند ها ، وقتي همين آقاي خاتمي دست رو شونه ي ناموس همين ملت مي ذاره و يا نگاههاي خيلي بد هم تو خيلي از جلسه هاش به خانم ها مي اندازه ، ديگه دست دادن به يه خانم ديگه ، از يه ملت ديگه و با يه دينه ديگه که اشکالي نداره .

    سلام دوست غزيز

    در رابطه با مطلب کروي بودن زمين بايد بگويم وقتي که در قرآن گفته شد مغرب و مشرق و شما و جنوب نتيجه مي شود زمين کروي است

    اگر اهل رياضي باشيد در مي يابيد.

    الهي سرانجام محمود گردان

    ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

    افتخار و آفرين‌ بر شهداي‌ حوزه‌ و روحانيت‌ كه‌ در هنگامه‌ نبرد رشته‌ تعلقات‌ درس‌ و بحث‌ و مدرسه‌ را بريدند و عقال‌ تمنيات‌ دنيا را از پاي‌ حقيقت‌ علم‌ بر گرفتند و سبك‌ بالان‌ به‌ ميهماني‌ عرشيان‌ رفتند و در مجمع‌ ملكوتيان‌ شعر حضور سرودند.

    امام خميني رحمة الله عليه

    5 مرداد سالروز عمليات افتخارآميز مرصاد (منطقه غرب کشور) کرند- اسلام آباد. 1367ش

     <    <<    6   7   8   9