سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریغ از یک مرد... - با ولایت
عمل ظرف فهم است . [امام زین العابدین علیه السلام]

بله . بلاخره تاریخ مصرف محسن رضایی هم تمام شد . اما به چه قیمتی ؟!

بیانیه ی انصراف رضایی از شکایاتش را با هم میخوانیم :
«
احتراماً به استحضار میرساند؛ طبق روال قانونی، دغدغه‏ها و شکایات مربوط به انتخابات 22 خرداد را که حماسه‏ای بی نظیر و نمود بارز مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، در روزهای گذشته به آن نهاد محترم که مرجع رسیدگی قانونی به شکایات است، منعکس نموده و در این پیگیری نیز جدی بودم. اما با توجه به محدودیت زمانی، اکنون که وضعیت سیاسی - امنیتی و اجتماعی کشور وارد شرایط حساس و تعیین کننده‏ای شده که از نتایج انتخابات مهم‏تر می‏باشد، لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم.
محسن رضایی
»

رضایی 30 صندوق‌ مورد نظرش را در کرمانشاه و لرستان بازشماری کرد. طی این بازشماری از 29 صندوق بررسی شده در استان کرمانشاه، آرای وی تغییر نکرد و در صندوق دیگر هم یک رای از آرای موسوی کم و به آرای وی اضافه شد. رضایی وقتی دید تغییری در آرایش آرای وی ایجاد نشد، انصراف داد و درخواست کرد که دیگر صندوق‌ها بازشماری نشود !

رضایی انصراف خودش را با منت گذاشتن بر سر نظام انجام می‌دهد و در واقع روغن ریخته را نذر امام رضا(ع) می‌کند و می‌گوید من به خاطر مصالح نظام انصراف می‌دهم، غافل از اینکه آشوب‌ها چند روزی است که تمام شده و ما هیچ مشکلی در نظام نداریم!

آیا این نشان‏دهنده ی این نیست که اعتراضات رضایی از اول هم زمینه ی سیاسی داشت ؟ آیا این مصداق بارز بازی با آبروی نظام و انقلاب نیست ؟
رضایی با این بیانیه و عدم رعایت تقوای سیاسی همان میزان آبرویی که بعد از انتخابات با رفتارهای معقولش کسب کرده بود را نیز از دست داد . حیف...

بله... آبروی نظام که به وسیله تک تک آرای مردم در سیستم بین‌المللی درست شده بود به وسیله یک سری آدم‌های خودخواه سیاسی که فکر می‌کردند مقبولیت دارند، ریخته شد.

متاسفانه عدم شناخت درست شخصیت‌های سیاسی از نیازهای مردم همواره باعث به وجود آمدن این اتفاقات می‌شود.
آقای رضایی تا بین مقام معظم رهبری و آقای هاشمی انتخاب درستی نکند اوضاع برایش همین هست که هست!



 
نویسنده: مهدی حامدی |  چهارشنبه 88 تیر 3  ساعت 10:41 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]