• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : جالب ترين عكس ها از خاتمي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 32 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سادات 

    با سلام و تشكر ازمطالب آموزنده و البته روشن كننده ي شما مخصوصا قسمت هاي «بدون شرح و توضيحاتي كه در مورد رئيس جمهور با اخلاصمان نوشته بوديد».

    اما يك انتقاد و يا يادآوري بردرانه،هم عقيده ي من، از امام صادق عليه السلام آمده است كه فرمودند:اگر كسي راجع به مومني چيزي گويد كه با گوش هاي خودش شنيده ويا با چشمانش ديده است براي بردن آبروي كسي يا براي از چشم مردم انداختن آن فرد،خداوند او را از ولايت خود خوارج مي كند و به ولايت شيطان در مي آورد و شيطان هم او را قبول نمي كند.

    در روايات آمده است :آّبروي مومن از كعبه ارزشمند تر است(همه ي فقها گفته اند اگر كسي به كعبه احانت كند مرتد است!)

    امام خميني در فتوايي فرمودند كه اگر شما به خاطر مسائل حكومتي به خانه ي كسي ريخته و او را مي گيريد در ضمن، سيدي هاي ضد اخلاقي هم يافتيد شما حق نداريد مسئله ي آن سيدي ها را براي كسي بازگو كنيد چون كسي اطلاع نداشته.

    چرا ؟چون اگر زماني آن فرد بخواهد توبه كند ،چون همه ي مردم از كارهاي او با خبرند شايد جلوي توبه ي او را بگيرد و كسي كه آبروي او را برده است مسئول است.

    از آن جا كه إن الباطل كان زهوقا، چرا ما از راه هايي كه از آن باطلان است براي رقابت استفاده كنيم در حالي كه راه صحيح آن معرفي همه جانبه ي مطلوب خويش است و در ضمن، خدا با ماست : از آن راههايي برويم كه او معرفي كرده است اگر صلاح باشد مطمئن باشيد ميشود.

    از امام رضا (ع)امده كه فرمودند :اهل بيت ما را دوست داشته باشيد وبدان انان را به خاطر من دوست داريد(نقل به مضمون)

    شايد هم با اين كار شاه عده اي از راي خود برگردند .آن وقت جواب آقاي احمدي نژاد را در قيامت چه خواهيد داد.

    يا علي.

    (منبع :«اين شبها»ي 14/12/87)