• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : جالب ترين عكس ها از خاتمي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 32 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    يكبار ديگر با فرض اين که چنين عکسهايي را از دوست و محبوب سياسي شما گرفته باشند به انها نگاه کن! حداقل چند تا را حذف مي کني ! مثل کفش و اون آخري ! ( که اگر قرار باشد از رئيس جمهور فعلي چنين عکسهايي بگيرند نياز به شکار ندارد! هر لجظه چنين صحنه هايي دارند!) اما بابت دست دادن با زن دو نکته هست : 1- به فتواي مرجع تقليد ايشان دست دادن با زن در بسياري شرايط مانعي ندارد پس ايشان کار غير شرعي نکرده اند 2- از بوسيدن دست زن نامحرم که بهتره ! ( حالا اگر خاتمي بوسيده بود عکسش را حتما اضافه مي کرديد) در مورد نشستن زن بي حجاب در کنارتان در خارج از کشور به عکسهاي تمام سران جمهوري اسلامي که خارج رفته اند مراجعه کنيد و خوشگلهايشان را سوا کنيد! مثل سفر اقاي داوودي به ترکمنستان!
    پاسخ

    سلاممثل اينکه درست ملتفت نشديد! در مورد دست دادن با زن نامحرم همين که موضوع مرجع تقليد رو ميون آوردين معلومه که قبول دارين همچين موضوعي صحت داره (الحمدلله که يه گام جلو اومدين!) هيچ مرجعي تا اونجا که من اطلاع دارم دست دادن با زن نامحرم رو مباح اعلام نکرده که اينجا همون بحث حب و بغض که شما مطرح کردي پيش مياد که معلومه از روي هوي اين حرفو ميزني . مورد بعدي اينکه مطمئن باشيد اگر چنين موضوعي رو از هر کسي مشاهده کنيم از چشم ما ميفته (البته نه اين موضوع بلکه حتي کوچکترين کاري که بر خلاف مواضع ولايت مطلقه فقيه باشه ) در مورد اون عکس کفش هم بايد عرض کنم اون ديگه مدرک جرم نيست و محض تنوع بود ! (خيالتون راحت باشه!) راستي بين اين همه عکس که هر کدوم براي طرد جناب خاتمي کافيه چرا شما به اون عکس کفش گير داديدمحض اطلاع بايد عرض کنم بوسيدن معلم توسط آقاي احمدي از روي پوشش بوده عکس سراني که اينطوري کنار زن نامحرم نشستند رو براي ما هم بفرستيد تا استفاده کنيم ! وآخرين مطلب و مهمترين اون اينکه از اين نوشتار قصد مقايسه آقاي احمدي نژاد و خاتمي رو نداشتم
    + م 

    خيلي باحال بود توي اين سه تا مطلب آخرت در مورد خاتمي گل كاشتي.

    در ضمن مي خواستم از شما دعوت کنم که از وبلاگ آيينه ديدن فرماييد، از نظر محتوا شبيه افتضاح ملي است با اين تفاوت که به جاي يک روزنامه مجموعه اي از روزنامه ها و خبرگذاري ها را هدف قرار داده است.
    منتظر انتقادات و پيشنهادات تان هستم ، در صورتي هم که لوگو ي آيينه را در وبلاگتان قرار داديد حتما از طريق بخش نظرات خبرم کنيد.

    پاسخ

    از لطف شما ممنونم .
     <      1   2   3