• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : جالب ترين عكس ها از خاتمي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 32 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    پرتال انتخابات 88 شما را براي اعلام راي تان دعوت ميکند
    + سادات 

    با سلام و تشكر ازمطالب آموزنده و البته روشن كننده ي شما مخصوصا قسمت هاي «بدون شرح و توضيحاتي كه در مورد رئيس جمهور با اخلاصمان نوشته بوديد».

    اما يك انتقاد و يا يادآوري بردرانه،هم عقيده ي من، از امام صادق عليه السلام آمده است كه فرمودند:اگر كسي راجع به مومني چيزي گويد كه با گوش هاي خودش شنيده ويا با چشمانش ديده است براي بردن آبروي كسي يا براي از چشم مردم انداختن آن فرد،خداوند او را از ولايت خود خوارج مي كند و به ولايت شيطان در مي آورد و شيطان هم او را قبول نمي كند.

    در روايات آمده است :آّبروي مومن از كعبه ارزشمند تر است(همه ي فقها گفته اند اگر كسي به كعبه احانت كند مرتد است!)

    امام خميني در فتوايي فرمودند كه اگر شما به خاطر مسائل حكومتي به خانه ي كسي ريخته و او را مي گيريد در ضمن، سيدي هاي ضد اخلاقي هم يافتيد شما حق نداريد مسئله ي آن سيدي ها را براي كسي بازگو كنيد چون كسي اطلاع نداشته.

    چرا ؟چون اگر زماني آن فرد بخواهد توبه كند ،چون همه ي مردم از كارهاي او با خبرند شايد جلوي توبه ي او را بگيرد و كسي كه آبروي او را برده است مسئول است.

    از آن جا كه إن الباطل كان زهوقا، چرا ما از راه هايي كه از آن باطلان است براي رقابت استفاده كنيم در حالي كه راه صحيح آن معرفي همه جانبه ي مطلوب خويش است و در ضمن، خدا با ماست : از آن راههايي برويم كه او معرفي كرده است اگر صلاح باشد مطمئن باشيد ميشود.

    از امام رضا (ع)امده كه فرمودند :اهل بيت ما را دوست داشته باشيد وبدان انان را به خاطر من دوست داريد(نقل به مضمون)

    شايد هم با اين كار شاه عده اي از راي خود برگردند .آن وقت جواب آقاي احمدي نژاد را در قيامت چه خواهيد داد.

    يا علي.

    (منبع :«اين شبها»ي 14/12/87)

    + علي 
    آيا آقاي خامنه اي با اينکار شما موافق است آيا آقاي احمدي نژاد با اينکار شما موافق است
    اگر همين مدل عکسها که کم هم نيست در مورد آقاي احمدي نژاد پخش شود درست است؟!!
    + علي 
    بيشعوري واقعاً اون عکس که نوشتي محبت به کودکان يعني چي؟
    جوابت با مادرش حضرت زهرا که به ذريه آن حضرت دارين توهين مي کنيد و تهمت مي زنيد
    تو کثيف ترين و پست ترين طرفداري هستي که آقاي احمدي نژاد داره
    من از هيچ عکسي شاکي نشدم چون طبيعيه هر کي يه ذره محبوب مي شه از اين چيزا در مياد اونم از امثال تو
    ولي اون عکس کودک... خيلي آشغالي
    لطفا اون مطلبي كه اول عكسها راجع ...نوشتي رو بردار.من موافق ايشون نيستم ولي ميدونم كه اطلاعم از خاتمي از شوراي نگهبان و رهبري و... كتره براي همينم انو نميگم(گرچه به خيلي از اطرافياشون ت در زمان رياست انتقاد وارده.

    سلام اخوي. شما نظر من رو درباره خاتمي ميدونيد. با اين حال استفاده از واژه ممد تمدن و نمايش اين جور عكسها دردي از ما دوا نميكنه. خاتمي انقدر مورد سوتي هاي علمي و فرهنگي داره كه براي نقد كردن و حتي كار طنز كردن درباره اش نيلزي به مسخره كردنش نيست.

    يا علي مددي.

    + سلام 
    عالي بود . اما اينها همش شكار لحظه هاست...خاتمي اي كاش كه نيايي
    پاسخ

    چرا نياد ؟!
    + يوسف 

    واسه عكس آخر مي نوشتي : نه غلام !!!

    دمت گرم با حال بود

    پاسخ

    قابلي نداشت.

    هر كار دوست دارين بكنين زمستون مي ره و رو سياهي به زغال مي مونه!!!!!!

    پاسخ

    بله زمستون رفت و روسياهي آن هم موند...

    سلام. حيلي زيبا و قشنگ بود . حسابي حال كردم. راتي به من هم سر زدي ؟؟؟؟

    مارو هم مثل خودت يه ولايتي بدون . يا علي

    حتما وبلاگ منو ببين. < language=java>

    سلام

    اين عكس ها شخصيت او را نشان مي‏دهد!!!!

    + نواب 

    TOHIN BE KHATAMI TOHIN BE ESLAME!!!

    پاسخ

    وجود ايشون توهين به اسلامه (فکر کنم نيازي به توضيح نباشه)
    + نازك خيال 

    اين را جهت نصيحت عرض مي كنم: من خود نه تنهامقلد بلكه مبلغ تقليد از مرجع عاليقدر حضرت آقاي خامنه اي بوده ام . ولي اختلاف فتاوي مراجع ربطي به من و شما ندارد و مخالفان فتواي ايشان هم ضد ولايت فقيه نيستند!! ضمنا ولايت مطلقه معنايش اين چيزي نيست كه شما برداشت كرده ايد . به كتب حوزوي و يا نوشته هاي حضرت امام مراجعه كنيد تامعناي مطلقه برايتان روشن شود. مطلقه يعني عدم محدوديت در ولايت ، اين محدوديت به موضوعات مختلف بر مي گردد مثل اقتصاد و درمان و ... نه آن كه ولي فقيه مطلقا هرچه دلش خواست بگويد ! كه اين مورد نظر هيچ كس نيست و ان مقام كاملا محدود به رعايت همه جوانب فقهي و ديني هستند

    پاسخ

    اختصارا :به علت اينکه بعضا در معناي ولايت فقيه شيطنت ميکردند متمم مطلقه به اون اضافه شد . امام راحل اين رو هم فرموده که : اگر ولي فقيه خلافي کند اسلام خود او را عزل مي کند . --- که از اون برداشت ميشه ولي فقيه به هيچ وجه از روي هواي نفس سخن نميگه که اگه اين کار نعوذبالله انجام بشه اين مقام به شخص ديگه اي سپرده ميشه --- به کتاب ولايت فقيه و جمهوري اسلامي مراجعه کنيد. من دست دادن با نامحرم رو دليل ضديت با ولايت فقيه ندونستم (عمل حرام گفتم که حرام دونستن و يا ندونستن اون تو مسائل ضديت آقاي خاتمي با ولايت فقيه دخيل نيست).
    + نازك خيال 
    عكس دختران زيباي ترکمن در استقبال از دکتر داودي را بازتاب منتشر کرد که فعلا بسته است غرضم اتهام به دکتر داودي نيست بلکه اثبات اين نکته که در خارج از کشور برخي وقايع دست شما نيستند! در خصوص فتوا هم چنان شده شما نشنيده باشيد دليل بر عدم وجودش نيست! تحقيق بفرماييد معلومتان مي شودکه دست دادن با زن اجنبيه غير مسلمان و مسلمان بدون احتمال ريبه و با پيش قدم شدن زن از سوي دو مرجع بلا اشکال دانسته شده !! حالا اگر شما فتواي ديگري داريد براي شما و مقلدين شما محترم است .
    پاسخ

    اينجا معني حب معلوم شده * راستي علت شکايت 5000 طلبه حوزه علميه قم و يزد عليه خاتمي بعد از انتشار فيلم مصاحفه ايشون با زنهاي ايتاليايي چي بود ؟ http://khatami-.blogfa.com/post-15.aspxو متن اعلاميه طلاب يزدي : بسم الله الرّحمن الرّحيمقال علي عليه السلام: امرنا رسول الله صلي الله عليه و آله اَن تَلقِيَ اَهلِ المَعاصي بِوجوهٍ مُکفَهِرّهبه لطف خدا و عنايت امام عصر(عج)، دست ناپاکان و نااهلان تا حدّ زيادي از مجاري امور کشور کوتاه شده است و اميد است در ظلّ رهبري هاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب، اين هدف تحقّق کامل يابد، اما همانگونه که معظم له بارها تأکيد فرمودند دشمن هيچگاه از مقابله با ارزش ها دست بر نمي دارد.آنچه اين روزها دل متديّنان، خانواده شهدا، روحانيت معزّز و قاطبه امت حزب الله را جريحه دار نموده است، جلوه ديگري از فرهنگ تساهل و تسامح و لا ابالي گري است. صحنه هاي دست دادن رئيس جمهور سابق در کسوت روحانيت با دختران ايتاليايي در وضعي زننده عرق شرم بر پيشانيمان نشاند. آنچه تأسف بارتر است دفاع عناصر دگر انديش همچون ايزدي و فاضل ميبدي از اين رفتار غير ديني است! بديهي است رئيس جمهور سابق چنان در چنبره اين عناصر پست گرفتار آمده است که گويي به طور کلي از همه چيز غافل است و قدرت رهايي ندارد. به هرحال آنچه وظيفه شرعي و قانوني متوليان کشوري بخصوص دادگاه ويژه روحانيت است اقدام مناسب و سريع و قاطع است. آيا خلع لباس مقدّس روحانيت از کساني که به هيچ وجه حريم و حرمت اين لباس پيامبر (ص) را رعايت نمي کنند و پيوسته با رفتارها و سخنان غير ديني و بلکه ضدّ ديني هتک حيثيّت روحانيت مي کنند وظيفه کيست؟ اميدواريم تا دير نشده است اقدامي صورت گيرد والاّ امت حزب الله خود بنا بر وصيّت امام راحل با اين گونه موارد برخورد خواهد نمود.جمعي از طلاب و فضلاء حوزه علميه يزد/ جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاهها
     <      1   2   3      >