• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : مقصر توهين به رئيس جمهور در ژنو
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بعضي ها به آقاي دکتر احمدي نژاد راي نمي دهند و براي آن دلايل بسيار زياد و بسيار خوبي دارند ،

    فعلا به ذکر چند تا از آنها اکتفا مي کنم تا بعد :

    ?- او به حفظ گنجينه هاي گرانقدر آثار باستاني در اقصي نقاط ايران اهميت نمي دهد چون :

    پروژه هايي که ?? سال روي زمين مانده بود و داشت تبديل به آثار باستاني مي شد همه را تمام کرد و آن آثار باستاني را خراب کرد !

    ?- به حفظ محيط زيست اهميت نمي دهد چون :

    پسرانش باندي ندارند که مناطق زيباي طبيعي را ملک اختصاصي خود کنند و نمي توانند با بهره برداري کامل از چوب جناگل (جنگل ها)شمال و شمال شرق ايران را جنگل هاي مزاحم را به دشت هاي وسيع تبديل کنند تا پديده ي سيل اين موهبت الهي بتواند محيط زيست و خودِ زيست مردم گلستان را به کل از عرصه ي حيات پاک کند!

    ?- به تخريب فرهنگ و اخلاق اجتماعي و سياسي دست زده است چون :

    به دختران دست نمي دهد . اشرار را آزاد نمي گذارد . بودجه خوبي براي ساخت فيلم و کتابهاي ترويج آزادي از اخلاق و دموکراسي آمريکايي اختصاص نمي دهد . دعاي فرج مي خواندو و از دوران خوش قدرت براي توهين به شهدا و رزمنده ها و امام و رهبري استفاده بهينه نمي کند و از همه بدتر اينکه حضور و وجود خدا و نفوذ مديريت امام زمان را در عالم جدي گرفته!!!

    ?- اقتصاد بلد نيست و برنامه ندارد چون :

    نمي تواند از فروش هوا و آسايش شهروندان براي خودش پول در بياورد ! نمي تواند جيب خود و اطرافيانش را از سهام هاي پرسود و ملک و املاک دولتي پرکند ! نمي تواند روستاها را خالي و گداهاي شهرها و حاشيه نشين ها را زياد کند ! نمي تواند اقتصاد را به سمت توليد ثروت هاي کلان يک شبه هدايت کند ! با افزايش حقوق باز نشسته ها و کارگرها به اقتصاد صدمه زده ! با انجام کارهاي عمراني در روستا ها تورم ايجاد کرده ! به توليدات بي صرفه ي داخلي بها داده در صورتي که مزيت نسبي همواره با واردات است حتي واردات پزشک ! برنامه اش هم فقط در جهت کم کردن رفاه کاخ نشينان و نخبه هاي پر مدعا وحراف و بي لياقت است !و به جاي صادرات مغز و فرهنگ غني ايران به دنبال افزايش سرمايه گذاري در ايران و بازگشت جوانان تحصيل کرده است !

    ?- به شهرسازي و شهرداري ها صدمه زده چون ..........

    براي ديدن ادامه بياييد و كمكم كنيد تا حرفم را بزنم