• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : نقش مردم در حکومت اسلامى
  • نظرات : 0 خصوصي ، 42 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ناشناس 
    سلام دوست من يک وبلاگ پيدا کردم که در مورد نفوذ ماسونها به ايران صحبت مي کنه اين وبلاگ ادعا کرده که ماسونها اول قصد نفوذ به ايران از طريق اصلاحات را داشتند که با هوشياري اصلاحطلبان حکومتي و مردم ناکام ماندند ولي انها اين دفعه در چهره اوصولگرايان تندرو قصد نفوذ در ايران و ايجاد نظم نوين جهاني هستند.
    حتما اين وبلاگ را بخوان و نظرت را بگو ولي 3 مورد جالب که در اين وبلاگ خواندم و نظرم را نسبت به واقعيت صحبتهايش جلب کرد اين 3 مورد هستند
    1)در اجلاس دوربان 2 با توجه به حمله اسراييل به غزه و فشار مردمان غرب به دولتمردانشان قرار بود يک بيانيه در مورد محکوميت اسراييل صادر شود ولي احمدي نژاد با صحبتهايش باعث شد که نه تنها بيانيه اي صادر نشد بلکه اسراييل با مظلوم نمايي و نمايش حرفهاي احمدي نژاد نظر مردمان غرب را به خودش تغيير داد
    2) سعيد امامي را که مي شناسي همان تندرويي که ظاهرا اسلامگرا نشان ميداد او نامش در اول دانيال قوامي بود که از طرف انجمن يهود مخفي به سعيد اسلامي تغيير نام داده و به وزارت اطلاعات نفوذ کرده بعدها فساد گسترده او و را بطه اش با فراماسونرها و همچنين روابط جنسي اش با معشوقه هايش(19 معشوقه داشت) در سوناي زعفرانيه لو رفت اين گزارش مي گويد با اينکه دلايل کافي براي رابطه سعيد امامي با ماسونها وجود داشت ولي هيچوقت اين گزارش به ايت الله خامنه اي ارسال نشد. حال اين چه ربطي به احمدي نژاد داشت احمدي نژاد دوست صميمي سعيد امامي بود(مقاله اي که روزنامه سلام بر ضد سعيد امامي نوشت و موجب بسته شدنش شد يکي از شاکيان روزنامه سلام احمدي نژاد بود) در ضمن ادامه داده اولين کسي که در ايران انکار هولوکاست را مطرح کرد سعيد امامي نفوذي موساد در ايران بود
    3)يک يهودي ضد صهيونيست در مقاله اي در امريکا نوشته است من نمي توانم رابطه احمدي نژاد با موساد و ماسونها را اثبات کنم ولي احمدي نژاد به اندازه يک مامور نفوذي موساد به صهيونيستها خدمت کرده است تمامي کارهاي او در جهت ايجاد نظم نوين جهاني است و صهيونيستها بوسيله حرفهاي او مردمان غرب را به حمايت از نظم نوين جهاني سوق مي دهند.
    اين مقاله همچنين در ادامه گفته است نام قديم احمدي نژاد صبور چيان بوده که يک خانواده يهود در ارادان بوده است همچنين در اثباتي کاملا واقعي گفته است که نفوذي هاي انجمن يهود مخفي هميشه در ظاهر ضد يهود ترين ادمان دنيا هستند تا اينکه رابطه انها با اين انجمن لو رفته است.
    انجمن يهود مخفي:انجمني است که اعضاي ان در ظاهر غير يهود و دشمن صهيونيست هستند ولي در باطن براي تحقق نظم نوين جهاني در کشور هاي مختلف نفوذ مي کنند.
    http://freemasonsecret.wordpress.com/2010/01/03/ahmadinejad-is-a-mason/
    اين مقاله را بدون تعصبات ديني بخوان و نظرت را بگو
    پاسخ

    در مورد جريان فراماسونري اطلاعات چنداني ندارم. اما به نظرم مطالعه ي کتاب شواليه هاي ناتوي فرهنگي» نوشتة پيام فضلي‌نژاد خيلي چيزها را در اين رابطه روشن ميکنه. ارتباط بسياري از سران کشورا ما با اين جريان امر غيرقابل انکاري هست. اما در مورد احمدي نژاد بنده بعيد ميدونم . چند عکس استفاده شده در آن مقاله که به آنها در تحليل استناد شده ساختگي هست. عکس اصلي اش رو خودم دارم! در ثاني نکته ي مهم تر اينکه الان مهمترين دشمن احمدي نژاد آمريکا و اسرائيل هست و اگر اين ارتباط وجود داشت اين همه هجمه عليه او انجام نميگرفت. اشتباه هاي تاکتيکي احمدي نژاد محل بحث نيست. يکي ديگه از دلائل عدم درستي تحليل اين مقاله حمايت معنادار مقام معظم رهبري از دولت ايشان است که لفظ "دولت اسلامي" را مطرح کردند و افزدوند که تا حالا در انقلاب سابقه نداشته است. با اين حال از افراد مطلع سوال بفرمائيد .