• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : نقش مردم در حکومت اسلامى
  • نظرات : 0 خصوصي ، 42 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ناشناس 
    دليل انکار هولو کاست را پيدا کردم:

    تمام اينها(هدف از انکار هولوکاست) به ماجراي هولوکاست باز مي گردد، خاطره ي هولوکاست تمام يهوديان دنيا را با هم متحد مي کند.

    همه ي يهوديان دنيا از دولت اسرائيل، که خود را دولت بازماندگان هولوکاست مي نامد، پشتيباني مي کنند .
    اما زمان مي گذرد و خاطره ها نيز محو مي شوند. بنابراين نياز به وسيله اي است که آن خاطره را مجددا زنده کند و اين همبستگي را محکم تر و چه کسي بهتر از يک دشمن واقعي به نام “هيتلر دوم”(احمدي نژاد) که ذهن ميليون ها يهودي را تحريک کند؟ يکبار، اين هيتلر دوم، جمال عبدالناصر بود که او را ديکتاتور مصري مي گفتند. دفعه ي بعد اين عنوان را به ياسر عرفات دادند. امروز هم حماس اين نقش را بازي مي کند، اما اين مقدار کافي نيست. هيچ راهي نيست تا بتوان بقيه را متقاعد کرد که حماس امکان نابود کردن اسرائيل را دارد. احمدي نژاد(هيتلر دوم) بهترين گزينه براي اين نقش است. او به طور ثابت وجود هولوکاست را انکار کرده است. او در گفته هايش خواستار محو اسرائيل شده است. او روي توليد بمب اتمي کار مي کند. همين عوامل است که از او چهره اي هولناک مي سازد چون با چند بمب اتمي مي توان کل جمعيت اسرائيل را نابود کرد.

    بنابراين، ما يک “هيتلر دوم” داريم که مي خواهد “هولوکاست دوم”(نابودي اسرائيل بوسيله بمب اتم ايران) را پايه گذاري کند. تمام يهوديان سراسر دنيا مي توانند عليه او بسيج شوند. يهوديان بدون او چطور مي توانند چنين کاري انجام دهند؟


    پاسخ

    در مورد بحث هلوكاست توصيه ميكنم اين تكه سخنراني را حتما گوش بدين. هلوكاست موضوعي هست كه از هر نظر حساب كنيم برد است. http://jamandeh2.persiangig.com/audio/Abbasi-Holocost.mp3