• وبلاگ : با ولايت
  • يادداشت : يكي از نماد حقانيت جمهوري اسلامي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 17 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كيوان 

    آورده اند: معاويه در مرکز حکومت غاصبانه ى خود کاخى را بنا نهاده بود که واسطه ى رنگ آن، معروف به کاخ سبز شده بود. وى از کاخ سبز رنگ خود مشغول فتنه گرى بود. يکى از نکات مهم و نقشه هايى که اين فتنه گر، در دوران حيات پر برکت حضرت اميرالمومنين (ع) درصدد اجراى آن برآمده بود مساله ى دزدى از اموال مردم و اتهام زنى به امام على (ع) و يارانش بود.

    به عنوان نمونه، وى گوسفندان فراوانى را بين مردم تقسيم نموده بود و با تبليغات سرسام آور خود به آنان اينگونه تفهيم نمود که اين گوسفندان، هداياى معاويه است براى کودکان؛ و بدين طريق درصدد برآمده بود محبوبيت خود را بين مردم، به ويژه کودکان، که نسل آتى حکومت وى محسوب مى شدند، افزايش دهد.

    اما او به اين کار بسنده نکرد و پس از اجراى مرحله ى اول نقشه ى شوم و عبرت آموزش، دومين مرحله از عمليات على (ع) ستيزيش را اجرا کرد و پس از چند روز از تقسيم گوسفندان بين مردم و کودکان، سربازان مخفى خود را شبانه و بدون اطلاع قبلى مامور کرد تا گوسفندان را بدزدند. گام سوم نيز کاملا مشخص بود؛ با دستگاه تبليغاتى که در اختيار داشت، از فرداى دزدى، اينگونه جار و جنجال نمود که : ماموران على (ع) گوسفندان را دزديده اند!!

    آري؛ آن ملعون با اين شگرد غيرانسانى و ناجوانمردانه ى خود، بذر نفاق و کينه را بين مردم، به ويژه کودکان يا همان نسل آتى، پراکند و اگر بخواهيم مساله ى عاشورا و اتفاقات جانسوزى که بر سر اهل بيت (ع) پس از واقعه ى کربلا در شهر شام آمد را ريشه يابى کنيم، به چنين ماجراهايى مى رسيم.

    به عبارت ديگر، آن خبيث در کاخ سبز خود اينگونه نقشه کشيده بود که بايد نعل وارونه زد و آن حقيقتى که راجع به وى و دودمان خباثت آلودش صادق بود را به اتهامى برعليه مولاى متقيان مبدل نمايد و بدين طريق، هم به ادامه ى حکومت خود اميدوار باشد و هم براى نسلهاى آتى نيز، باقيات الخبائث به يادگار بگذارد.


    ...


    اما امروزه، باز هم عده اى سبزپوش مدتى معرکه گردان شدند و هر آنچه که خود به آن متهم بودند را به جانب نظام سوق دادند و با زدن نعل وارونه، ديگرى را به جاى خود نشاندند.


    آنان، که سوابق ديکتاتوريشان در سالهاى مسئوليتشان بر همگان آشکار شده بود، در بلواى فتنه، نداى مرگ بر ديکتاتور سر دادند!

    سرانه فتنه، که خود مصداق کامل و جامعى از دروغگويى بودند، اين اتهام را به سمت نظام و مسئولان خدمتگزار ملت نشانه رفتند!

    سبزپوشان، که از سر تا پايشان را بى قانونى و هرج و مرج فراگرفته بود، شعار قانون و قانونمدارى دادند و طرف مقابل را بى قانونى متهم نمودند!

    و از اين قبيل مسايل، در ماجراى فتنه ى اخير به شدت ديده شد.

    اما آنان از يک نکته غافل بودند. مردمى که معاويه ى ملعون، از کاخ سبزش بر آنان حکومت مى کرد و برايشان نقشه مى کشيد، مردمى دنياپرست، هوسران و بى بصيرت بودند که براى داشتن زندگى آرام و توام با آسايش و رفاه، حاضر بودند حتى سر از بدن پسر رسول الله (ص) جدا کنند. آنان عده اى نان به نرخ روز خور، مزدور و حرامى بودند که از على (ع) حتى درست نوشتنش را نيز نمى دانستند چه برسد به درک مقام ولايت الهى حضرتش!

    اما امروزه چه ؟! نسل جوان امروز، که پرورش يافته ى دامان امام خمينى (ره) و مطيع و گوش به فرمان نايب امام زمان (عج) مى باشد، داراى بصيرتى مثال زدنى و تاريخى است.

    همانگونه که حضرت امام روح الله (ره) فرمودند که امت ايشان را حتى رسول الله (ص) نيز نداشت.

    آري؛ اين نسل انقلابى، اصلا در پى آرامش و آسايش و رفاه، به هر قيمتى نيست. اتفاقا اين نسل به شدت در پى حرکتهاى انقلابى و حماسى است و به زبان عاميانه، سرش درد مى کند براى خروش و قيام الهى.

    حضرت سبزپوش ادامه دهنده ى مسير صاحب کاخ سبز، اين آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند با اندکى تبليغات عوامفريبانه، نظام و امت حزب الله و بسيج جان برکف و جوانان انقلابى و توده هاى مختلف مردم را از مسير ولايت منحرف نمايند.

    نکته اى که نبايد در اين ميان مورد غفلت قرار بگيرد اينکه ظاهرا اين حضرات، حتى از معاويه نيز عقبتر هستند. بدين جهت که آن ملعون، براى حکومت و قدرت خود، دست به جيب هم مى شد و قدرى نيز هزينه هاى مادى، هرچند از کيسه ى بيت المال، متقبل مى شد تا شايد عده اى را نمک گير خود نمايد اما اين خناسان فتنه گر، حتى از خرج کردن ريالى از جيب خود نيز ابا دارند. و از اين بدتر اينکه، نه تنها متقبل کوچکترين هزينه اى نمى شوند، بلکه دايما جيب گشاد و لايتناهيشان، به سمت دريافت وجوهات شرعى (!) و غيرشرعى خلق الله باز است و تا مى توانند مشغول سرکيسه نمودن مردم هستند.

    آري؛ نه تنها اين مردم را نمى توان با مردم دنياطلب زمان مولا مقايسه نمود، بلکه سرانه فتنه ى سبز اموى را نيز هم شان معاويه ى داراى کاخ سبز دانست!
    منبع: وبلاگ حزب الله