سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی - با ولایت
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

این طور که بنده به نتیجه رسیده ام این است که حادثه ی تسخیر لانه ی جاسوسی حادثه ای عادی و معمول نبوده است. همان طور که می دانیم سفارت خانه ی یک کشور به عنوان خاک آن کشور محسوب می شود و تعدی به سفارت خانه، تعدی به آن کشور محسوب می شود. به همین دلیل یکی از وظایف تمام کشورها، حفاظت از سفارت خانه هایی هست که در آن واقع شده اند.

در این حالت، چه می شود که سفارت آمریکا در ایران مورد حمله قرار می گیرد؟

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 ، امید آمریکا و انگلیس و دول استکباری بر این بود که این یک شور زودگذر است و با اندک فشاری از پا می افتد. اگر این انقلاب به بن بست بخورد اولا هیجان انقلابی مردم سرد شده و دوباره عامل بیگانه در این کشور حکومت می کند؛ ثانیا عدم توانمندی سیستم دینی در حکومت کردن، به رخ جهانیان کشیده خواهد شد؛ ثالثا کشورهای تاثیر گرفته ی منطقه نیز از فکر چنین شیطنت های احتمالی پشیمان خواهند شد.
با کمال ناباوری روز به روز بر قدرت و ساختارمند شدن نظام اسلامی افزوده می شد. رهبر ایران کسی نبود که بدون قاعده دست به کاری بزند.. تصمیم عوض شد.. حال باید به سرنگونی رژیم ایران فکر می کردند تا نتایج مذکور حاصل شود. باید راه برای حمله ی نظامی آمریکا به ایران باز می شد..

نکته ای که مد نظر است این جاست که عده ای از افراد در داخل کشور با هماهنگی سرویس های جاسوسی خارجی، حمله به سفارت آمریکا را طرح ریزی کردند. گروه های انقلابی هم که از دخالت های بی امان دولت آمریکا به ستوه آمده بودند نیز با صداقت با آن ها همراه شدند. و این چنین بود که سفارت خانه آمریکا تسخیر شد..

بنا بر بسیاری از شواهد حضرت امام خمینی(ره) اصلا از این کار مطلع نبوده اند و راضی به چنین کاری نیز نبودند. اما پس از انجام این کار، بر بحران به وجود آمده سوار شدند و به بهترین وجه ممکن آن را مدیریت کردند. بحرانی که می رفت حمله ی نظامی قریب الوقوع و کشتار فجیعی را در پی داشته باشد، با هوشمندی حضرت امام منجر به نشان دادن چهره ی ضعیف آمریکا به جهانیان شد. قدرت استکبار در چشم جهانیان شکست و در این بازی نیز شکست فجیعی را متحمل شدند. این سرشکستگی تا جایی بود که دوباره تصمیم بر حمله ی مستقیم به ایران گرفته شد و به مدد دست غیب الهی، هژمونی استکبار در بیابان های طبس مدفون گردید.

همان طور که اشاره شد برخی از عوامل طرح ریزی حمله به سفارت آمریکا، از عوامل سرویس های جاسوسی استکبار بوده اند. این روزها آن ها را در رسانه های مختلف در حال فخرفروشی و منت نهادن بر سر مردم می بینبم. کمی هوشیار باشیم..

 



 
نویسنده: مهدی حامدی |  دوشنبه 92 آبان 13  ساعت 11:12 صبح 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]