سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا - با ولایت
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]

باز هم اظهارات سخیف یکی دیگر از مدعیان اصلاحات که عمق اعتقادات وی را بیان می دارد، باعث شگفتی شد.

نجف قلی حبیبی در برنامه ی زنده ی دیروز، امروز، فردا:این قدر هزینه می شود در عاشورا چه اثر فرهنگی است جز چهارتا گریه!! سالانه در ایام عاشورا چه پول ها که در مملکت خرج می شود، اما بازده این ها چقدر است، دو شب گریه می کنند و تمام می شود!

گفتنی است نجفقلی حبیبی رئیس شورای هماهنگی اصلاحات و رئیس ستاد میرحسین موسوی در تهران بوده است. حال شاید راحت تر درک کنیم که چرا موسوی اغتشاشگران عاشورای 88 را مردمان خداجو خواند؛ و از آتش زنندگان خیمه ی حضرت اباعبدالله(ع) حمایت نمود. چطور می شود کسانی که مدعی راه امام هستند، با صریح ترین فرمایشات حضرت امام(ره) به دشمنی بر می خیزند. مگر حضرت امام(ره) نفرموده اند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است؛ مگر نفرموده اند ما هر چه داریم از محرم و صفر است؟!

در شرایطی که حتی فرانسیس فوکویاما به عنوان دشمن تشیع در اجلاس بازشناسی هویت شیعه در اورشلیم اعلام می دارد: قدرت ایران به واقعه ی عاشوراست و باید با مهندسی معکوس آن را منحرف کرد؛ عمق راهبرد انقلاب اسلامی توسط عروسکان خیمه شب بازی یهود در ایران اسلامی تصغیر می شود.

وقتی شخصی که حتی تا این اندازه در مسائل دینی ورود نداشته است که جمله ی مشهور انا قتیل العبرات، من کشته ی اشکهایم  را نشنیده است، چطور به خود اجازه می دهد چنین گستاخی روا دارد؟

به راستی چرا این جماعت از اظهارنظر درباره ی فساد های شهروندهای درجه ی یک(!) پروا دارند؟ اصلا چرا هزینه هایی که صرف لوازم آرایشی، هزینه ی سفرهای بی خاصیت و تفریحی خارجی، شب یلدا، ولنتاین، سیزده به در، فوتبال و .. می شود را نمی بینند؟! چون بدنه ی اجتماعی شان می ریزد؛ چون معتقدان به اسلام و ائمه ی معصومین را شهروندان درجه ی دو می دانند و ارزشی برای آنان قائل نیستند.

شاید هم اشکال از ماست که از این جماعت پوپولیست و بی منطق انتظار ترویج مبانی اسلام و انقلاب داریم؛ که یک روز به مکتب عاشورا به عنوان عمق استراتژیک جمهوری اسلامی حمله کنند و روز دیگر جهنم را به ما حواله دهند.. والعاقبه للمتقین.

 



 
نویسنده: مهدی حامدی |  دوشنبه 93 مرداد 27  ساعت 6:44 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]