تمامی مطالب این وبلاگ بر اساس برداشت و نگاه شخصی بنده به حکومت و جامعه می‌باشد. پس دلیلی ندارد اشتباهات احتمالی در تحلیل یا ارائه ی موضوع به پای ولایت گذاشته شود. و به همین دلیل به تمامی انتقادات و نظراتی که حاوی مطالب توهین آمیز نباشند در صورت امکان پاسخ خواهم داد. آیت الله خامنه ای سید علی خامنه ای ولایت فقیه عکس فیلم ... ... خاتمی اصولگرا اصلاح طلب اصولگرایان اصلاحات اصلاح طلبان کروبی ریزنوشت سیاسی احمدی نژاد محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ولایت مطلقه فقیه ولایت شیعه قمه زنی عکس داستان ... قرآن با ولایت شعر دولت ایران اسلام مذهبی مداحی دانلود کلیپ موبایل روحانی هاشمی"> تمامی مطالب این وبلاگ بر اساس برداشت و نگاه شخصی بنده به حکومت و جامعه می‌باشد. پس دلیلی ندارد اشتباهات احتمالی در تحلیل یا ارائه ی موضوع به پای ولایت گذاشته شود. و به همین دلیل به تمامی انتقادات و نظراتی که حاوی مطالب توهین آمیز نباشند در صورت امکان پاسخ خواهم داد. " /> تمامی مطالب این وبلاگ بر اساس برداشت و نگاه شخصی بنده به حکومت و جامعه می‌باشد. پس دلیلی ندارد اشتباهات احتمالی در تحلیل یا ارائه ی موضوع به پای ولایت گذاشته شود. و به همین دلیل به تمامی انتقادات و نظراتی که حاوی مطالب توهین آمیز نباشند در صورت امکان پاسخ خواهم داد. ">
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ولایت
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]

آنان که معنای ولایت را نمیدانند در کار ما سخت درمانده اند...

بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد



 
نویسنده: مهدی حامدی |  پنج شنبه 88 مرداد 15  ساعت 7:16 عصر 

سلام
اخیرا این شعر رو تو یه وبلاگی دیدم . اسم وبلاگ یادم نیست. اما شعر واقعا جالبیه. شما هم بخونید !

پیش گویی های (شگفت انگیز)شاه نعمت اله ولی(1)

قدرت کردگار می بینم /حالت روزگار می بینم
از نجوم این سخن نمی گویم/ بلکه که از کردگار می بینم
روز شنبه زشهر ذوالقعده/ تن او بر مزار می بینم(2)
شه چو بیرون روز زجایگاهش/ شه دیگر به کار می بینم(3)
چو فریدون به تخت بنشیند/ پسرانش قطار می بینم
علمای زمان او دائم/ همه را تار و مار می بینم
هست فصل حجاب در عهدش /فصل را بی تبار می بینم(4)
چون دو ده سال پادشاهی کرد(5)/ شهیش را کنار می بینم
پسرش چون به تخت بنشیند(6)/ بوالعجب روزگار می بینم
غارت و قتل مردم ایران /دست خارج به کار می بینم
اعتصاب و حساب در عهدش/ سخت بی اختیار می بینم
ظلمت ظلم ظالمان دیار /بی حد و بی شمار می بینم
ظلم پنهان و خیانت و تزویر/ بر اعاظم شعار می بینم
جنگ و اشوب و فتنه بسیار /نام او زشت و خوار می بینم(7)
کم زچل چون که پادشاهی کرد(8)/ سلطه اش تار و مار می بینم
سیدی را زنسل ال رسول(9)/ نام او برقرار می بینم(10)
نائب مهدی اشکار شده /قامتش استوار می بینم
پیشوای تمام دانائی /رهبری با وقار می بینم
رهنما و امام(11) هفت اقلیم /حالت روزگار می بینم
عدل و دادی که می شود پیدا/ دولتش پایدار می بینم
هر کجا رو نهد به فضل اله/ دشمنش خاکسار می بینم
بعد از این شاهی از میان برود/ عالمی چون نگار می بینم
غم مخور زآنکه من در این تشویش/ خرّمی وصل یار می بینم
بعد از او خود امام خواهد امد /که جهان را مدار می بینم
دولت مهدی اشکار شود/ بلکه من اشکار می بینم
گرگ بامیش و شیر با اهو /در چرا هم کنار هم می بینم

 

(1):

پی نوشت...
احتمالا شاه نعمت الله یک لباس شخصی از طرفدارهای احمدی نژاد بوده!

علامه شهید مطهری می فرماید :شاه نعمت اله ولی از معاریف و مشاهیر عرفا و صوفیه است واین مرد نسب به علی (ع)می برد. سلسله نعمت الهی در عصر حاضر از معروفترین سلسه های تصوف است. قبرش در ماهان کرمان مزار صوفیان استو گویند 95 سال عمر کرد. اکثر عمرش در قرن هشتم گذشته و با حافظ ملاقاتی داشته (مجموعه آثار استاد شهید مطهری ج14ص577)
(2):احمد شاه
(3):
رضا شاه که با فشارانگلیس به قدرت رسید
(4):
اشاره به برداشتن عمامه ها و قتل عام علما به بهانه کشف حجاب وروز17دی روز کشف حجاب
(5):
رضا شاه حدود 0 سال حکومت کرد
(6):
حکومت محمدرضا شاه که با تلاش انگلیس سامان گرفت
(7):
همه جای ایران فریاد می زدند مرگ بر شاه
(8):
چل یعنی چهل؛که حدود سی سال حکومت کرد
(9):
اشاره به حدیث معروف {رجل فی القم،مردی از قم قیام می کند}امام خمینی
(10):
او برقرار،به علم ابجد710 و خمینی به ابجد710 می گردد!
(11):شگفت این که 700 سال قبل تذکر داده شده که او امام و رهبر خوانده می شود!



 
نویسنده: مهدی حامدی |  جمعه 88 مرداد 2  ساعت 6:19 صبح 

بسم الله

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

اینطور که اوضاع نشون میده اگر خوشبین باشیم آقای هاشمی در یک تنازع فکری بین حق و باطل (و بیشتر متمایل به سمت باطل) در حال مجادله هست.
سوابقی که حضرت امام خامنه ای از آقای هاشمی در نمازجمعه برشمردند واقعا تحسین برانگیز بود. و همین سوابق درخشان و طلایی ضربه ی سقوط هاشمی را بیشتر نشان میده. سنت الهی در حال اجراست و هاشمی از قله به لبه ی پرتگاه تنزل پیدا کرده و در حال سقوط است. و این برای بسیار من ناراحت کننده و سخت خواهد بود. آقای هاشمی که به لطف دم مسیحایی حضرت روح الله تا آستانه ی شهادت پیش رفته بود حالا در آستانه ی شقاوت دنیوی و اخروی هستند.

به نظر بنده تنها راه نجات ایشون از این مهلکه بازگشت به تفکر روح اللهی است. یاد آوری این جمله از حضرت امام رحمه الله علیه برای ایشان اگر انشالله مصداق ختم الله علی قلوبهم نشده باشند بسیار راه گشاست :

و تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را تا آخر چشیده باشند...



 
نویسنده: مهدی حامدی |  یکشنبه 88 تیر 28  ساعت 4:8 صبح 

بله . بلاخره تاریخ مصرف محسن رضایی هم تمام شد . اما به چه قیمتی ؟!

بیانیه ی انصراف رضایی از شکایاتش را با هم میخوانیم :
«
احتراماً به استحضار میرساند؛ طبق روال قانونی، دغدغه‏ها و شکایات مربوط به انتخابات 22 خرداد را که حماسه‏ای بی نظیر و نمود بارز مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، در روزهای گذشته به آن نهاد محترم که مرجع رسیدگی قانونی به شکایات است، منعکس نموده و در این پیگیری نیز جدی بودم. اما با توجه به محدودیت زمانی، اکنون که وضعیت سیاسی - امنیتی و اجتماعی کشور وارد شرایط حساس و تعیین کننده‏ای شده که از نتایج انتخابات مهم‏تر می‏باشد، لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم.
محسن رضایی
»

رضایی 30 صندوق‌ مورد نظرش را در کرمانشاه و لرستان بازشماری کرد. طی این بازشماری از 29 صندوق بررسی شده در استان کرمانشاه، آرای وی تغییر نکرد و در صندوق دیگر هم یک رای از آرای موسوی کم و به آرای وی اضافه شد. رضایی وقتی دید تغییری در آرایش آرای وی ایجاد نشد، انصراف داد و درخواست کرد که دیگر صندوق‌ها بازشماری نشود !

رضایی انصراف خودش را با منت گذاشتن بر سر نظام انجام می‌دهد و در واقع روغن ریخته را نذر امام رضا(ع) می‌کند و می‌گوید من به خاطر مصالح نظام انصراف می‌دهم، غافل از اینکه آشوب‌ها چند روزی است که تمام شده و ما هیچ مشکلی در نظام نداریم!

آیا این نشان‏دهنده ی این نیست که اعتراضات رضایی از اول هم زمینه ی سیاسی داشت ؟ آیا این مصداق بارز بازی با آبروی نظام و انقلاب نیست ؟
رضایی با این بیانیه و عدم رعایت تقوای سیاسی همان میزان آبرویی که بعد از انتخابات با رفتارهای معقولش کسب کرده بود را نیز از دست داد . حیف...

بله... آبروی نظام که به وسیله تک تک آرای مردم در سیستم بین‌المللی درست شده بود به وسیله یک سری آدم‌های خودخواه سیاسی که فکر می‌کردند مقبولیت دارند، ریخته شد.

متاسفانه عدم شناخت درست شخصیت‌های سیاسی از نیازهای مردم همواره باعث به وجود آمدن این اتفاقات می‌شود.
آقای رضایی تا بین مقام معظم رهبری و آقای هاشمی انتخاب درستی نکند اوضاع برایش همین هست که هست!



 
نویسنده: مهدی حامدی |  چهارشنبه 88 تیر 3  ساعت 10:41 عصر 

مدرکی در اثبات تقلب انتخاباتی

به راستی چرا عده ای به راحتی و با قاطعیت اعلام می کنند هیچ گونه تقلبی در انتخابات دهم ریاست جمهوری صورت نگرفته است؟ دفاع مجدانه آنان در حدی است که انسان خیال می کند حضرات از علم غیب برخوردارند!

من به عنوان یک ایرانی حتی اگر آقایان موسوی و کروبی هم حاضر به ارائه مدرکی در اثبات تخلفات انتخاباتی نباشند، شهادت می دهم که در روز رای گیری با دو چشم خود تقلب آشکاری را شاهد بوده ام.

من گواهی می دهم در انتخابات تقلب شده و حاضرم به خاطر این گواهی مشهود خویش ،هر خطری را پذیرا باشم.

عصر روز انتخابات وقتی به محل اخذ رای مراجعه کردم مراحل ارائه شناسنامه و اثر انگشت و... به شکل طبیعی انجام پذیرفت اما ماجرا از آن جا شروع شد که برگه سفید رای را روی میز گذاشتم و از ترس قلم های نامرئی با خودکار شخصی خود قصد نوشتن نام کاندیدای مورد نظرم را داشتم.

خودکار را از جیب درآوردم و روی کاغذ تنظیم نمودم. آن موقع کسی در اطرافم نبود. اما جالب است بدانید درست موقعی که اسم نامزد انتخابی ام را روی برگه نوشتم به ناگاه متوجه شدم یکی دو نفر (کمتر یا بیشتر) گردن دراز کرده و در حال سرک کشیدن و خواندن برگه من می باشند. اگر چه بلافاصله لبه کاغذ را برگرداندم اما یقین دارم آنها با همان نگاه اول از محتوای کاغذ مطلع شده اند.

من نه تقلب نموده و نه به کسی تقلب داده ام ولی قسم می خورم آنها از روی دستم تقلب کرده اند!



 
نویسنده: مهدی حامدی |  جمعه 88 خرداد 29  ساعت 11:52 عصر 

مدرک نداریم !
عکس را در کامپیوتر ذخبره کنید تا بهتر ببینید

قابل توجه کسانی که در این مدت ما رو از فحش های خودشون بی نصیب نذاشتن !
سایت منتسب به مهدی هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب، از مخاطبان خود خواسته است بدلیل اینکه هیچ مدرکی دال بر "تقلب گسترده " در انتخابات وجود ندارد، مدارک و مستندات و مشاهدات خود را از تخلف ها برای این سایت ارسال کنند!

آینده نوشت :
با توجه به عدم حضور تعداد زیادی از ناظران کاندیداها به دلایل مختلف از جمله بیماری، عدم دریافت کارت،‌اخراج از محل اخذ رأی و...،‌ هم‌اکنون اطلاعات کاملی از ابهامات و تخلفات احتمالی در حوزه‌های گوناگون رأی‌گیری سراسر کشور وجود ندارد و تنها با ارائه اطلاعات مستند می‌توان ابهام جدی به وجود آمده در خصوص نتایج اعلام شده انتخابات را از بین برد.

این سایت که تا چند روز پیش بدلیل خبرسازی و انتشار اخبار مجعول فیلتر شده بود و به تازگی رفع فیلتر شده ، از بینندگان و مخاطبان خود در سراسر کشور خواسته هر گونه اطلاعات خود در این زمینه را در قسمت نظرات کاربران در اختیار این سایت بگذارند. 
قبل از این هم موسوی در نامه ای به شورای نگهبان به ذکر موارد کلی و غیر مصداقی و غیر مستند پرداخته بود.
این در حالیه که واژه «تقلب گسترده» در انتخابات، دائما از سوی میرحسین موسوی و هوادارانش و همچنین رسانه ها و سایت های حامی اون تکرار می‌شه بدون اینکه کوچکترین مستند و مدرکی دال بر این «تهمت بزرگ» ارائه بشه ! و این دلیلی نداره جز خیانت یا توهم !



 
نویسنده: مهدی حامدی |  جمعه 88 خرداد 29  ساعت 12:21 عصر 

پاینده باشی وطن من

 به لطف خداوند باز هم دروغگویان رسوا شدند. ادعای خط امام و براندازی ؟ مگر این جمله از امام را مدام چماق نمیکردید که میزان رای ملت است ؟
رای قاطع ملت دکتر احمدی نژاد است . چرا نمیفهمید شما اقلیت هستید ؟ چرا نمیفهمید مردم هشیارند ؟
اگر تقلبی صورت گرفته و سندی دارید چرا حتی یک شکایت به شورای نگهبان نفرستادید؟
اعتراض به نحوه ی برگزاری انتخابات اغتشاش نیست آن هم همسو و هماهنگ با شبکه های غربی و تئوریسین های ضد نظام ! 
چرا هرج و مرج تنها منطق شماست ؟
بله ! ما که شما را میشناختیم ، دست شما پیش کم اطلاعان هم رو شد.
به هواداران آقای موسوی عزیز یک نصیحت برادرانه میکنم که به جای فرار از نتیجه ی انتخابات به خواست و رای مردم تن بدید . نتیجه چهار سال توهین و تهمت و فحاشی و جسارتتان به منتخب ملت افزایش بیش از هفت میلیون رأی به آرای دوره گذشته آقای احمدی نژاد بود. تهمت تقلب در انتخابات مضحک ترین بهانه برای فرار از شکست در انتخابات است. بیایید این بار بجای کارشکنی و جوسازی دست به دست هم بدیم و به آبادانی کشورمان کمک کنیم.
همه کاری برای جدایی مردم از دولت اسلامی انجام دادید ؛ انواع تهمت ها و دورغگویی ها ، کارشکنی ها ، خریدن افراد و روزنامه ها ، تاسیس شبکه ماهواره ای ، پخش خودکاری که جوهرش پاک میشود ، تلاش برای ترور ، ایجاد ناامنی در کشور ، پخش آمارهای دروغ ، پخش سیدی و جزوه های تخریبی و ... .
فکر نمیکنم درک این نکته زیاد سخت باشه تمکین نکردن به رای ملت ، طی نمودن مسیر دیکتاتوری است و احترام به رای مردم احترام به دموکراسی است .

و ان حزب الله هم الغالبون
و ان الارض یرثها عبادی الصالحون...



 
نویسنده: مهدی حامدی |  یکشنبه 88 خرداد 24  ساعت 10:19 عصر 
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]